- Berichten
- 17.521
- Internet
- Odido
- Ziggo
Ik voor een kennis een nieuwe externe USB schijf van Samsung gekocht.
Zo'n type zonder voeding, lekker makkelijk.
De iMac herkent deze schijf dus totaal niet.....
Ik kan er niet heen om te kijken hoe of wat, hij begrijpt niet hoe en wat :laugh:
En ik heb geen Apple apparatuur waar ik zulke schijfjes mee kan formatteren.
Wat is het beste type format voor zo'n schijf aan een iMac?
FAT32, EXT3 of iets anders?
Kan iemand mij wat wijzer maken?
Zo'n type zonder voeding, lekker makkelijk.
De iMac herkent deze schijf dus totaal niet.....
Ik kan er niet heen om te kijken hoe of wat, hij begrijpt niet hoe en wat :laugh:
En ik heb geen Apple apparatuur waar ik zulke schijfjes mee kan formatteren.
Wat is het beste type format voor zo'n schijf aan een iMac?
FAT32, EXT3 of iets anders?
Kan iemand mij wat wijzer maken?
