Vandaag staat op Nostalgienet in het teken van 175 jaar sporen.
Werk aan de winkel dus voor onze Cisco die normaliter op de slaapkamer staat te verstoffen.
Met Linux is het een peulenschil om opgenomen bestanden te exporteren naar NAS of anderszins.
Kan met onze -enige- UPC-mediabox zeker niet hè?
Werk aan de winkel dus voor onze Cisco die normaliter op de slaapkamer staat te verstoffen.
Met Linux is het een peulenschil om opgenomen bestanden te exporteren naar NAS of anderszins.
Kan met onze -enige- UPC-mediabox zeker niet hè?
)