Ik heb een vraag, ik heb 2 computers met Vista, waar FTD met Koala, Grabit, Winrar, Quickpar op is geinstalleerd. Bij de ene computer werkt alles prima. Op de andere gaat het goed tot aanvinken NZB ophalen, dan krijg ik bij de goed werkende computer een venster waar openen staat, klik ik daar op dan krijg ik weer een venster waar op staat grab. Dan werkt alles goed. Bij de foute krijg ik dat scherm met inplaats van openen , opslaan. Dan krijg ik dat venster grab niet. Wat zou dat kunnen zijn. Ik heb alles al 3 x opnieuw geinstalleerd.
Groet Joop
Groet Joop