• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eweka

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een vraag, ik heb 2 computers met Vista, waar FTD met Koala, Grabit, Winrar, Quickpar op is geinstalleerd. Bij de ene computer werkt alles prima. Op de andere gaat het goed tot aanvinken NZB ophalen, dan krijg ik bij de goed werkende computer een venster waar openen staat, klik ik daar op dan krijg ik weer een venster waar op staat grab. Dan werkt alles goed. Bij de foute krijg ik dat scherm met inplaats van openen , opslaan. Dan krijg ik dat venster grab niet. Wat zou dat kunnen zijn. Ik heb alles al 3 x opnieuw geinstalleerd.
Groet Joop
 
Je moet grabbit associeren met NZB files.

De makkelijkste methode daarvoor is:
sla 1 NZB bestandje op, bijvoorbeeld op je buroblad.
klik met de rechtse muis knop op het NZB bestandje.
kies "openen met" en dan "standaard programma selecteren"

zorg dat het vinkje aan staat bij altijd openen met: en klik nu op grabbit.
als je dat programma niet krijgt klik dan op bladeren, ga naar "c - programfiles - grabIt - grabIt.exe"

de volgende keer dat je een NZB download kan je hem wel openen ipv opslaan.

( heeft trouwens NIET met eweka te maken, maar dat terzijde )
 
Terug
Bovenaan