- Berichten
- 208
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Zo het is weer eens tijd om over mijn ervaringen van UPC te vertellen.
Ik dacht leuk het EK in HD ipv Digitale televisie. Ik was al reeds eerder over gestapt van de standaard box naar de digital box met DVR en had deze keurig 1,5 jaar geleden retour gestuurd naar UPC.
Vervolgens belde ik met het bekende 0900 nummer van UPC die vertelde dat het binnen 10 dagen geregeld zou zijn.
Na 10 dagen (EK was reeds over) geen box. Opnieuw contact opgenomen met UPC maar die konden geen tracking nummer van TNT geven. Dus vroegen mij nog even geduld te hebben.
Na 21 dagen nogmaals gebeld. Het probleem was dat mijn standaard digital box nooit was aangekomen en daarom geen uitlevering gedaan werd van de HDTV box. Daarom werd ik doorverwezen naar het postkantoor om een bewijs van aflevering te krijgen (1,5 jaar geleden + het afzend formulier moest in de retourbox). Wat dus een onmogelijke zaak was.
Dit gemeld aan UPC die vertelde dat ik een brief had moeten ontvangen dat ze de box nooit hadden ontvangen (wat ik dus nooit heb gehad).
Wederom gebeld met UPC die maakte een case aan om vervolgens terug te bellen. En ik werd inderdaad teruggebeld.
"Meneer ik heb het uitgezocht, en u kunt inderdaad gebruik maken van de aanbieding 3 voor de prijs van 2".
??
Ik uitgelegd dat dit niet hetgene is waar ik voor gebeld had, waarna ik excuses kreeg en te horen dat hij twee klanten door elkaar had gehaald. Omdat hij nog geen oplossing had voor het feitelijk probleem kreeg ik te horen dat hij de volgende dag opnieuw zou terugbellen.
Waarschijnlijk was dit tijdstermijn in hondenjaren, want ik zit er nog steeds op te wachten.
Vervolgens nog maar eens gebeld, en meegedeeld dat ik op het punt sta om het contract te beïndigen. Waarna ik kreeg te horen dat het probleem is te verhelpen na overmaken van 170,-- euro i.v.m. vervangingswaarde.
Waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging omdat de box gewoon in hun retourdoos is verzonden.
Tot vandaag wederom geen contact gehad met UPC dus wederom gebeld. Deze meneer zou het oude abonnement opzeggen en vervolgens een nieuwe HDTV abonnement aanmaken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken.
Eerst veel problemen met de facturering van Chello gehad. En nu weer Digitale Televisie.
De voorspelling is dan ook dat met het vrijgeven van de kabelnetten UPC het zwaar zal gaan krijgen.
Ik dacht leuk het EK in HD ipv Digitale televisie. Ik was al reeds eerder over gestapt van de standaard box naar de digital box met DVR en had deze keurig 1,5 jaar geleden retour gestuurd naar UPC.
Vervolgens belde ik met het bekende 0900 nummer van UPC die vertelde dat het binnen 10 dagen geregeld zou zijn.
Na 10 dagen (EK was reeds over) geen box. Opnieuw contact opgenomen met UPC maar die konden geen tracking nummer van TNT geven. Dus vroegen mij nog even geduld te hebben.
Na 21 dagen nogmaals gebeld. Het probleem was dat mijn standaard digital box nooit was aangekomen en daarom geen uitlevering gedaan werd van de HDTV box. Daarom werd ik doorverwezen naar het postkantoor om een bewijs van aflevering te krijgen (1,5 jaar geleden + het afzend formulier moest in de retourbox). Wat dus een onmogelijke zaak was.
Dit gemeld aan UPC die vertelde dat ik een brief had moeten ontvangen dat ze de box nooit hadden ontvangen (wat ik dus nooit heb gehad).
Wederom gebeld met UPC die maakte een case aan om vervolgens terug te bellen. En ik werd inderdaad teruggebeld.
"Meneer ik heb het uitgezocht, en u kunt inderdaad gebruik maken van de aanbieding 3 voor de prijs van 2".
??Ik uitgelegd dat dit niet hetgene is waar ik voor gebeld had, waarna ik excuses kreeg en te horen dat hij twee klanten door elkaar had gehaald. Omdat hij nog geen oplossing had voor het feitelijk probleem kreeg ik te horen dat hij de volgende dag opnieuw zou terugbellen.
Waarschijnlijk was dit tijdstermijn in hondenjaren, want ik zit er nog steeds op te wachten.
Vervolgens nog maar eens gebeld, en meegedeeld dat ik op het punt sta om het contract te beïndigen. Waarna ik kreeg te horen dat het probleem is te verhelpen na overmaken van 170,-- euro i.v.m. vervangingswaarde.
Waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging omdat de box gewoon in hun retourdoos is verzonden.
Tot vandaag wederom geen contact gehad met UPC dus wederom gebeld. Deze meneer zou het oude abonnement opzeggen en vervolgens een nieuwe HDTV abonnement aanmaken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken.
Eerst veel problemen met de facturering van Chello gehad. En nu weer Digitale Televisie.
De voorspelling is dan ook dat met het vrijgeven van de kabelnetten UPC het zwaar zal gaan krijgen.
