Even onbereikbaar geweest?

Idem hier,

Kreeg al ontwennings verschijnselen omdat ik niet bij de stats kon komen van WCG & F@H :o
 
Klopt, er is/was een netwerkprobleempje. Men is er nog mee bezig dus zou kunnen dat de site een paar keer niet bereikbaar is vandaag.
 
Terug
Bovenaan