K
kreazyV8wuppo
tja. ahum,,
oke de topic zegt het zelf al, maar deze kan ik niet voorbij laten gaan.
ik heb sinds 1 week de extreme op mn verbinding, en ja hoor direct beginnen de verbindings trubbels weer.
maar niet getreurd, want het nummer 09001580 staat in de favs van de foon.
dus weer eens aan het bellen gegaan.
krijg ik ene R,,,, aan de lijn, die me feiloos bloedsnel door mn achtereenvolgens,,
modum.
router.
pc.
pc2. haald.
een en ander verder komen we op het router verhaal uit.
want niet alle routers ondersteunen de snelheid van Extreme.
dus hupla even uitv, en wat dingen verder zit ik in mn modum,, (psst chello helpdesk mag dit eigenlijk niet doen,,,)
en jawel hoor vraagt het ding om een paswoord....
helaas laat ik dat nu net ff niet bij de hand hebben..
geen nood, ik meld onze vriendelijk helpdesk medewerker dat ik perfect ben geholpen, en ik denk dat ik er zelf wel uit kan komen.
dus weer in de papperassen gedoken (waar anders laat je die verwenste paswoorden), en ja hoor, een half uurtje later zit ik in mn router.
een en ander uitgezocht, en met wat gerommel lukt het me om de zaak weer online te krijgen EN te houden, want dat laatste was het euvel.
afijn, ik had en heb daar zo'n happy gevoel bij dat ik het 09001580 nummer terug bel , en vriendelijk vraag naar die meneer R.
verdomd als het nie waar is, de vriendelijke dame beld zelf ff met die meneer R , en ff later is eea duidelijk ,en word me ff gewezen op wat items welke ik in de gaten moet houden, en hoe verder als ik het nieuwe modum krijg.
nou kan ik me een gesprek van pak um beet 1 jaar geleden herinneren met die bewuste helpdesk, maar wat ik heden mee maak, is alleszins perfect en jofel.
dus bij deze,, helemaal toppie.
en ga vooral zo door, ik vind het geweldig dat jullie ff de duidelijke feedback geven welke (ik ((je)) nodig hebt om een en ander aan euvels boven water te krijgen.
direct gericht en zuivere koffie,, toffe koffie..
groetjes van wupke:die benieuwd is of de monteur morgen net zo goed zn best doet...

oke de topic zegt het zelf al, maar deze kan ik niet voorbij laten gaan.
ik heb sinds 1 week de extreme op mn verbinding, en ja hoor direct beginnen de verbindings trubbels weer.
maar niet getreurd, want het nummer 09001580 staat in de favs van de foon.
dus weer eens aan het bellen gegaan.
krijg ik ene R,,,, aan de lijn, die me feiloos bloedsnel door mn achtereenvolgens,,
modum.
router.
pc.
pc2. haald.
een en ander verder komen we op het router verhaal uit.
want niet alle routers ondersteunen de snelheid van Extreme.
dus hupla even uitv, en wat dingen verder zit ik in mn modum,, (psst chello helpdesk mag dit eigenlijk niet doen,,,)
en jawel hoor vraagt het ding om een paswoord....
helaas laat ik dat nu net ff niet bij de hand hebben..
geen nood, ik meld onze vriendelijk helpdesk medewerker dat ik perfect ben geholpen, en ik denk dat ik er zelf wel uit kan komen.
dus weer in de papperassen gedoken (waar anders laat je die verwenste paswoorden), en ja hoor, een half uurtje later zit ik in mn router.
een en ander uitgezocht, en met wat gerommel lukt het me om de zaak weer online te krijgen EN te houden, want dat laatste was het euvel.
afijn, ik had en heb daar zo'n happy gevoel bij dat ik het 09001580 nummer terug bel , en vriendelijk vraag naar die meneer R.
verdomd als het nie waar is, de vriendelijke dame beld zelf ff met die meneer R , en ff later is eea duidelijk ,en word me ff gewezen op wat items welke ik in de gaten moet houden, en hoe verder als ik het nieuwe modum krijg.
nou kan ik me een gesprek van pak um beet 1 jaar geleden herinneren met die bewuste helpdesk, maar wat ik heden mee maak, is alleszins perfect en jofel.
dus bij deze,, helemaal toppie.
en ga vooral zo door, ik vind het geweldig dat jullie ff de duidelijke feedback geven welke (ik ((je)) nodig hebt om een en ander aan euvels boven water te krijgen.
direct gericht en zuivere koffie,, toffe koffie..
groetjes van wupke:die benieuwd is of de monteur morgen net zo goed zn best doet...

