E
Erwin Bakker
Ik loop al sinds hernieuwd overstappen (een ezel stoot zich toch telkens aan dezelfde steen) met mijn kop tegen het eeuwig in de weg zittende keukenkastje aan.
A2000 > Chello > UPC ... er is zo'n whiskey reclame met de slogan; Nothing changes... really, die is zo toepasselijk op dit bedrijf.
Enige tijd terug valt ineens de wifi verbinding weg en is het signaal een stuk zwakker geworden.
Wat blijkt, ook alle HD kanalen zijn verdwenen net op een moment dat ik bij UPC aan de lijn wilde hangen wanneer de toegezegde SyFy channel nu eens beschikbaar kwam. 'Toevallig' vind dit allemaal plaats nadat mijn mediabox is omgewisseld. Geen relevantie ertussen, natuurlijk niet.
Sinds de overstap (of beter gezegd; terugstap) 1.5 maand voor de WK finale vorige jaar, na een aantal jaren via mijn werkgever internet en telefonie te hebben gehad, ben ik bezig geweest mijn Royaal DVR + HD + onbeperkt bellen EU abonnement te krijgen zoals ik dat wil, namelijk; alles waarvoor ik betaald heb.
Elke keer ontbreekt er iets. Dan weer het bellen, dan weer de HD kanalen, dan weer 20Mb ipv 60Mb internet, ga maar door. Heel veel mensen hebben toezeggingen gedaan en ik ben 2x thuisgebleven waarvoor 1x zelfs vrijaf genomen te hebben en dat uren in de wacht staan tijdens het bellen... agh, ik hoef het hier niet meer op te noemen want dit forum ontleent een groot deel van zijn bestaanrecht eraan
De vorige keer wist de monteur mij zelfs te vertellen dat ik mijn Onkyo niet ertussen moest zetten want; dat ondersteunde UPC niet... ik; serieus, zegt u nu dat UPC geen home cinema systemen ondersteund?
Een deed deze monteur ook al moeilijk over mijn hub achter de wifi. Hoe moet ik dan alle door UPC aangeboden diensten met internet ondersteuning in goede banen geleiden als er niet genoeg ingangen op de standaard wifi geleverde hardware zit?!
Ze wilden de mediabox niet omwisselen omdat hij niet stuk was en ik kon een rekening betalen. Mijn vraag; waarom kijken we dan nu naar een zwart beeld? Hij weer bellen, ja hij is toch stuk meneer. U krijgt een nieuwe box van mij... jaja nieuw zeg je....
Omdat er 5 wifi-netwerken in de buurt op kanaal 1 zitten en slechts 1 in de rest van het bereik, gaf een andere UPC collega mij het advies om van kanaal te veranderen maar daar mocht hij niet mee helpen. Leuke tip, maar ik ben toch geen wifi-engineer.
Toch weer eens gebeld vorige week en callcenter India met nieuw telefoonscript (feitelijk en niet denigrerend bedoel) weet mij te melden dat ik het aller-simpelste abonnement heb en dat er een storing bij hun zelf is waardoor ze mijn probleem niet kunnen melden, vervolgens begon hij voor de derde keer zeer slecht verstaanbaar zijn verhaal van voren af aan op te ratelen, echt, dat is toch geen service.
Ik weet het even niet meer.
Zelf ga ik niet rommelen. Ik leg uit wat het probleem is, blijf beleefd, heb geduld en wacht af. Vervolgens volg ik alle suggesties op die men doet en ga niet de wijsneus uithangen en het werkt gewoon niet!
Ik betaal gewoon bijna 80 euro per maand voor plat gezegd NED 1,2,3 analoog.
Iemand zinnige suggesties, dan zijn die van harte welkom.
(moet nog de modem e.d. toevoegen in profiel vanavond)
A2000 > Chello > UPC ... er is zo'n whiskey reclame met de slogan; Nothing changes... really, die is zo toepasselijk op dit bedrijf.

Enige tijd terug valt ineens de wifi verbinding weg en is het signaal een stuk zwakker geworden.
Wat blijkt, ook alle HD kanalen zijn verdwenen net op een moment dat ik bij UPC aan de lijn wilde hangen wanneer de toegezegde SyFy channel nu eens beschikbaar kwam. 'Toevallig' vind dit allemaal plaats nadat mijn mediabox is omgewisseld. Geen relevantie ertussen, natuurlijk niet.

Sinds de overstap (of beter gezegd; terugstap) 1.5 maand voor de WK finale vorige jaar, na een aantal jaren via mijn werkgever internet en telefonie te hebben gehad, ben ik bezig geweest mijn Royaal DVR + HD + onbeperkt bellen EU abonnement te krijgen zoals ik dat wil, namelijk; alles waarvoor ik betaald heb.
Elke keer ontbreekt er iets. Dan weer het bellen, dan weer de HD kanalen, dan weer 20Mb ipv 60Mb internet, ga maar door. Heel veel mensen hebben toezeggingen gedaan en ik ben 2x thuisgebleven waarvoor 1x zelfs vrijaf genomen te hebben en dat uren in de wacht staan tijdens het bellen... agh, ik hoef het hier niet meer op te noemen want dit forum ontleent een groot deel van zijn bestaanrecht eraan

De vorige keer wist de monteur mij zelfs te vertellen dat ik mijn Onkyo niet ertussen moest zetten want; dat ondersteunde UPC niet... ik; serieus, zegt u nu dat UPC geen home cinema systemen ondersteund?
Een deed deze monteur ook al moeilijk over mijn hub achter de wifi. Hoe moet ik dan alle door UPC aangeboden diensten met internet ondersteuning in goede banen geleiden als er niet genoeg ingangen op de standaard wifi geleverde hardware zit?!
Ze wilden de mediabox niet omwisselen omdat hij niet stuk was en ik kon een rekening betalen. Mijn vraag; waarom kijken we dan nu naar een zwart beeld? Hij weer bellen, ja hij is toch stuk meneer. U krijgt een nieuwe box van mij... jaja nieuw zeg je....
Omdat er 5 wifi-netwerken in de buurt op kanaal 1 zitten en slechts 1 in de rest van het bereik, gaf een andere UPC collega mij het advies om van kanaal te veranderen maar daar mocht hij niet mee helpen. Leuke tip, maar ik ben toch geen wifi-engineer.
Toch weer eens gebeld vorige week en callcenter India met nieuw telefoonscript (feitelijk en niet denigrerend bedoel) weet mij te melden dat ik het aller-simpelste abonnement heb en dat er een storing bij hun zelf is waardoor ze mijn probleem niet kunnen melden, vervolgens begon hij voor de derde keer zeer slecht verstaanbaar zijn verhaal van voren af aan op te ratelen, echt, dat is toch geen service.
Ik weet het even niet meer.
Zelf ga ik niet rommelen. Ik leg uit wat het probleem is, blijf beleefd, heb geduld en wacht af. Vervolgens volg ik alle suggesties op die men doet en ga niet de wijsneus uithangen en het werkt gewoon niet!
Ik betaal gewoon bijna 80 euro per maand voor plat gezegd NED 1,2,3 analoog.
Iemand zinnige suggesties, dan zijn die van harte welkom.
(moet nog de modem e.d. toevoegen in profiel vanavond)
).
Je betaald voor het hele plaatje, dus als je TV wilt kijken sluit je je mediabox aan op je TV, daar is hij immers voor gemaakt 