Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er iets veranderd in de programmering? Ik krijg deze zenders niet meer maar slechts een zwart scherm wat blijft hangen als je dan verder wilt browsen . (Cisco modem)
Waar heb je het nu over? Je hebt het over zwarte schermen op 2 TV-zenders maar dan ineens over het Cisco modem en browsen? Bedoel je misschien Horizon.tv?
Waar heb je het nu over? Je hebt het over zwarte schermen op 2 TV-zenders maar dan ineens over het Cisco modem en browsen? Bedoel je misschien Horizon.tv?
Ik zag inderdaad dat CNN en Eurosport 2 HD van zendernummer was veranderd op de tv (CI+) en de horizon. Overigens is Eurosport 2 HD zo erg gestoord de laatste dagen dat hij regelmatig helemaal op zwart gaat. Misschien is dat ook jouw probleem.