M
manfred!
Weet iemand toevallig waarom ik bij eurosport hd regelmatig een 4:3 beeld krijg met de grijze balken aan de zijkanten? Heb een 32inch jvc lcd en de samsung hd ontvanger,bij andere zenders heb ik hier geen last van!bvd voor uw reactie. manfred