• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

eurosport hd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter manfred!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

manfred!

Weet iemand toevallig waarom ik bij eurosport hd regelmatig een 4:3 beeld krijg met de grijze balken aan de zijkanten? Heb een 32inch jvc lcd en de samsung hd ontvanger,bij andere zenders heb ik hier geen last van!bvd voor uw reactie. manfred
 
Niet alle uitzendingen van Eurosport HD zijn ook echt werkelijk in HD. Wanneer er in het beeld rechtsbeneden bijv. FullHD of TrueHD staat oid, dan is het een HD uitzending. De andere uitzendingen worden uitgezonden in breedbeeld of in het oude vertrouwde 4:3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan