• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

eurosport HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BertvanHorck
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertvanHorck

Volgens Ziggo website hoor ik ook Eurosport HD te kunne ontvangen. Ik heb mijn lijst ververst maar kanaal 63 (Eurosport HD) verschijnt niet. Wie weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

(ik ben ex multikabel)
 
Ziggo official

Dank je voor de info!

Dan zou ik maar aan de webmaster doorgeven dat ie die pagina moet aanpassen.

Overigens had ik vandaag nogal wat problemen op de website. Ik gebruik Safari als browser (latest update). Ik kon vaak niet doorklikken, geen idee of jullie server problemen hadden of dat het safari compatibiliteit issue is. Wil je dat ook doorgeven?

Dank!

Bert
 
Dank je voor de info!

Dan zou ik maar aan de webmaster doorgeven dat ie die pagina moet aanpassen.

Overigens had ik vandaag nogal wat problemen op de website. Ik gebruik Safari als browser (latest update). Ik kon vaak niet doorklikken, geen idee of jullie server problemen hadden of dat het safari compatibiliteit issue is. Wil je dat ook doorgeven?

Dank!

Bert
Je kunt dit beter ook nog even melden via de contact-pagina op de ziggo site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan