• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport HD ontvangst

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bonkel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bonkel

Ik gebruik in mijn PC met Vista/MCE een FireDTV card. Alles werkt, ook in MCE prima. Ook de ontvangst van HD kanalen is uitstekend behalve Eurosport HD die kan ik niet vinden. Mijn postkode gebied is 3752.

Wie heeft een oplossing ? :roll:
 
EnzoF1, bedankt voor je reactie, maar ik kan op de geadviseerde link de frequenties niet vinden. Ja mijn oude gebied was Casema in Bunschoten. Heb je nog een advies? :-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan