Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanavond geen signaal op kanaal 64, Eurosport HD (testnetwerk Ziggo Zuid, 1080).
Test NL1-HD 1080i staat hier wel nog op het testnetwerk.
Hmmm, net kwam er weer geluid en nu is er ook weer beeld.... Storing?
Vanavond geen signaal op kanaal 64, Eurosport HD (testnetwerk Ziggo Zuid, 1080).
Test NL1-HD 1080i staat hier wel nog op het testnetwerk.
Hmmm, net kwam er weer geluid en nu is er ook weer beeld.... Storing?
Zelfde verschijnsel had ik ook in Ziggo-West. Eerst blokken in beeld, daarna werd het beeld zwart. Half uurtje later keek ik weer en toen was er weer beeld. Zelfde was gisteravond ook volgens mij.
Denk niet dat dit aan Ziggo lag, want ik zit in Ziggo West en jij in Oost en dat zijn verschillende ontvangst-stations. Vermoedelijk dus "iets" op de satelliet ?