W
Wijgers
Hallo,
Sinds het begin van mijn aansluiting ruim 2 jaar geleden (alles-in-een PLUS) kamp ik met een storing van Eurosport HD. Dit kanaal geeft blokken en roze en groene kleuren. Ik heb meerdere keren met Ziggo klantenservice gebeld. De laatste keer konden ze mij iets vertellen waar ik denk iets mee denk te kunnen. Deze persoon vroeg of er ook storing was in andere kanalen als 143, 306 en 612. Dit bleek het geval en toen vertelde hij me dat het kan zijn dat er een wifi signaal stoort.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de storing kan verhelpen??
De versterker pikt naar mijn weten niets op omdat daar dopjes met weerstandjes in zitten die signalen van buiten tegen gaan op de open posities.
Het is een Hirschmann versterker die in de woning zit.
alvast bedankt
Nils
Sinds het begin van mijn aansluiting ruim 2 jaar geleden (alles-in-een PLUS) kamp ik met een storing van Eurosport HD. Dit kanaal geeft blokken en roze en groene kleuren. Ik heb meerdere keren met Ziggo klantenservice gebeld. De laatste keer konden ze mij iets vertellen waar ik denk iets mee denk te kunnen. Deze persoon vroeg of er ook storing was in andere kanalen als 143, 306 en 612. Dit bleek het geval en toen vertelde hij me dat het kan zijn dat er een wifi signaal stoort.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de storing kan verhelpen??
De versterker pikt naar mijn weten niets op omdat daar dopjes met weerstandjes in zitten die signalen van buiten tegen gaan op de open posities.
Het is een Hirschmann versterker die in de woning zit.
alvast bedankt
Nils