• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport geluidsproblemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
Berichten
5.111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Sinds een paar dagen komt steeds wanneer ik Eurosport aanzet standaard het Engelse audiokanaal. Eerst dacht ik dat de voorkeurstaal per ongeluk op het Engels was gezet, maar die staat nog gewoon op het Nederlands. Ik heb bij History gekeken en daar staat het wel gelijk op het Nederlandse audiokanaal. Gelukkig kan ik het telkens wel handmatig op het Nederlands zetten, maar ik vind het wel erg vervelend. Hebben hier meer mensen last van?
 
Ook hier op Eurosport SD standaard engels, het gekke is dat dit niet geld voor eurosport HD waar ik meestal kijk, zodat het me niet was opgevallen voor de kijkers met de gewone SD box inderdaad lastig.
 
Ik vind het zelf niet zo erg, omdat ik Eurosport het liefst in het Engels hoor. Hier thuis is het toch anders :)
 
Hier hetzelfde (natuurlijk), hoort niet, maar ik vind het momenteel ook niet erg. Zet het toch altijd op Engels.
 
Terug
Bovenaan