O
Orca45
Hallo,
Ik merk bij Eurosport dat het geluid voor loopt op het beeld.
Bij wielrennen valt het het niet op, maar bij snooker is het toch raar.
Eerst hoor je de keu tegen de bal gaan, vervolgens komt het beeld een fractie van een seconde later.
Kijk ik hetzelfde op BBC2, loopt ie wel synchroon.
Is hier wat aan te doen, waarschijnlijk zal Ziggo dit moeten doen.
Ik hoor graag.
Ik merk bij Eurosport dat het geluid voor loopt op het beeld.
Bij wielrennen valt het het niet op, maar bij snooker is het toch raar.
Eerst hoor je de keu tegen de bal gaan, vervolgens komt het beeld een fractie van een seconde later.
Kijk ik hetzelfde op BBC2, loopt ie wel synchroon.
Is hier wat aan te doen, waarschijnlijk zal Ziggo dit moeten doen.
Ik hoor graag.
:thumb up: