- Berichten
- 346
Een directe vraag aan anoniem:
1) Ik heb begrepen dat MK en Casema-gebied meer geluidskanalen hebben bij Eurosport, o.a. Engels commentaar. Waarom is dit nog niet bij @home. Ik zou dit een vooruitgang vinden!
2) Eurosport zou breedbeeld uitzenden, gaat dit gelijktijdig met HD-uitzendingen??
3) Komt Eurosport HD in het HD=pakket of zoals ik ook al heb gehoord in het Extra pakket? Dit laatste zou ik toejuichem aangezien HD straks de standaard wordt neem ik aan.... Het zou juist een goede impuls zijn voor het kopen van een HD-decoder en een HDTV ipv dat je opgescheept wordt met nog weer een dure abo van €4.= waar je niet veel zenders extra voor krijgt. Voor Ziggo betekent het dat er meer extra pakketten met alle zenders worden verkocht.
1) Ik heb begrepen dat MK en Casema-gebied meer geluidskanalen hebben bij Eurosport, o.a. Engels commentaar. Waarom is dit nog niet bij @home. Ik zou dit een vooruitgang vinden!
2) Eurosport zou breedbeeld uitzenden, gaat dit gelijktijdig met HD-uitzendingen??
3) Komt Eurosport HD in het HD=pakket of zoals ik ook al heb gehoord in het Extra pakket? Dit laatste zou ik toejuichem aangezien HD straks de standaard wordt neem ik aan.... Het zou juist een goede impuls zijn voor het kopen van een HD-decoder en een HDTV ipv dat je opgescheept wordt met nog weer een dure abo van €4.= waar je niet veel zenders extra voor krijgt. Voor Ziggo betekent het dat er meer extra pakketten met alle zenders worden verkocht.