• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport: Engels geluidskanaal verdwenen!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
2.701
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds enkele dagen blijkt opeens het Engelse geluidskanaal bij Eurosport (via digitale TV) verdwenen te zijn. :? 8O :(
(Zondag was het in ieder geval nog gewoon aanwezig)

Uit de laatse informative post van Archie blijkt dat men (per ongeluk?? 8O ) dingen heeft zitten veranderen in de instellingen: Multikabel PID lijst Di Sep 12
ArChie zei:
Het Engelse Eurosport geluidskanaal is verdwenen.
De taal indicatie van Eurosport is van dut naar ndl gegaan. Joost mag weten waarom dit is aangepast want het stond goed en men heeft bij het wijzigen een type fout gemaakt want ndl bestaat niet. Men wilde waarschijnlijk nld invoeren.

Misschien dat een van de Multikabel medewerkers ervoor kan zorgen dat de normale toestand weer hersteld wordt?

Bij voorbaat dank..
 
Tja, het is mij ook een raadsel waarom Multikabel aan de geluidskanalen van Eurosport wijzigingen heeft doorgevoerd. Misschien dat men een ander bron signaal is gaan gebruiken vanwege de eerder gemelde problemen met de onderbrekingen in het beeld? Ik mag toch hopen dat dat tijdelijk is en dat de Service Informatie weer op orde wordt gebracht.
 
ArChie zei:
Tja, het is mij ook een raadsel waarom Multikabel aan de geluidskanalen van Eurosport wijzigingen heeft doorgevoerd. Misschien dat men een ander bron signaal is gaan gebruiken vanwege de eerder gemelde problemen met de onderbrekingen in het beeld? Ik mag toch hopen dat dat tijdelijk is en dat de Service Informatie weer op orde wordt gebracht.
Dat lijkt mij niet want analoog is er gewoon een Nederlands en Engels geluidskanaal beschikbaar. :)
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat men tijdens werkzaamheden op verkeerde knopjes gedrukt heeft.
Ik namelijk al vaker naar Multikabel moeten bellen om het Engelse commentaar weer terug te krijgen op Eurosport. :?
Ik vind het gewoon heel vreemd dat men dit nu niet zelf in de gaten heeft.. (desinteresse?)

En wat beteft de eerder gemelde beeldstoringen op Eurosport, deze zijn tot op heden niet meer voorgekomen.
 
Goed we zijn nu dus een week verder zonder verandering.

De helpdesk dus vandaag maar weer eens (2e keer deze week) gebeld.
Na overleg met de "technische analysten" daar kan deze dus niet normaal uitleggen waarom het Engels commentaar bij Eurosport nu opeens verdwenen is. :x
Men wil/kan er daar niets aan doen?

Op mijn vraag waarom het analoog WEL keurig tweetalig doorgegeven wordt heeft men geen antwoord.
(Mijn instellingen op de decoder staan misschien niet goed!?! :roll: )

De enige advies wat Ik nu krijg is om een brief/email met een klacht te sturen naar Multikabel!
Daar zijn we dus ook weer lekker klaar mee! :evil: :evil:
 
Vandaag dit nietszeggende emailtje van de "helpdesk" ontvangen: :x :x :x

Subject: Reactie op email bericht 06192966
Date: Fri, 22 Sep 2006 14:19:02 +0200

Geachte mevrouw/meneer,

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om het engelstalige kanaal van
Eurosport te ontvangen.
Het is goed mogelijk dat dit, door een besluit genomen door de leverancier
van het kanaal Eurosport, buiten Multikabel om geregeld is.

Onze excuses voor dit ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,
Kind regards,

Multikabel Helpdesk

Wat is er nou allemaal aan de hand ??
 
The_Doman zei:
Wat is er nou allemaal aan de hand ??
Als ik het zo lees leggen ze het probleem nu weer bij de bron neer, wat natuurlijk vreemd is omdat diezelfde bron ook door een satelliet ontvanger trekken om er een analoog kanaal van te maken met twee-talige audio sporen. Moedeloos wordt je van dit soort antwoorden...

Trouwens grappig om te zien dat Multikabel zich bezig houdt met het onformeren i.p.v. informeren.
 
ArChie zei:
Trouwens grappig om te zien dat Multikabel zich bezig houdt met het onformeren i.p.v. informeren.
Ja, inderdaad...
Deze "toepasselijke" spelfout stond letterlijk zo in het antwoord wat ik kreeg. :?

Maar als het goed is gaat een van de Multikabel medewerkers (Vincent) van het Multikabel Forum maandag even uitzoeken wat er nu echt allemaal aan de hand is..
Ik ben benieuwd...
Multikabel Forum: Eurosport Engels geluidskanaal verdwenen!?!

Zelf zit ik me nog steeds af te vragen wat er nu allemaal achter zit?.
Het enige wat ik me afvraag is of het iets met het volgende te maken kan hebben? :?:
Multikabel spotjes op TV (Ad-insertions)
 
The_Doman zei:
Maar als het goed is gaat een van de Multikabel medewerkers (Vincent) van het Multikabel Forum maandag even uitzoeken wat er nu echt allemaal aan de hand is..
Ik ben benieuwd...
Multikabel Forum: Eurosport Engels geluidskanaal verdwenen!?!
Ok, Ik zie net op het Multikabel Forum dat er aan antwoord is.....
Maaaaaaar...... de betreffende link wil dus NIET (meer?) openen? 8O 8O :?:

Andere links op het forum werken gewoon wel??

Edit:
Mmmm, link werkt dus uiteindelijk dus wel maar het duurt op een of andere reden verschrikkelijk lang voordat deze is ingeladen (5+ minuten...) :?

Edit2: Alles lijkt nu weer normaal te functioneren..... :lol:
 
Aangezien het Multikabel forum zo traag werkt dat je het antwoord van Vincent daar moeilijk kan lezen hier een quote van zijn antwoord:

Vincent op het Multikabel Forum zei:
Ik heb het doorgegeven en het is nu even afwachten op antwoord van de technische dienst.

Zodra ik meer weet laat ik het horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan