• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Euronews in 16:9 Anamorphic

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FrankT
  • Startdatum Startdatum
F

FrankT

Ik zie net dat Euronews nu ook in Anamorphic widescreen is gaan uitzenden. Het beeld ziet er meteen een stuk beter uit op mijn grote scherm! Het begint de goede kant op te gaan, al veel zenders zijn omgeschakeld, maar andere beginnen behoorlijk achter te lopen, (zoals CNN, Discovery Travel, Nat Geo Wild, MGM, TCM en Hallmark)
 
Goed nieuws toch, alle zenders moeten nu wel overgaan want dat ziet er veel beter uit ;D
 
Ik had ook wel verwacht dat CNN en TCM snel zouden volgen toen Cartoon Network overging op 16:9. Goed nieuws dat Euronews ook eindelijk het licht heeft gezien.
 
Terug
Bovenaan