K
kingpin!
https://www.broadbandtvnews.com/?p=9541:applause:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eurodocsis-3 modems zijn anders, maar voordat je het kunt gebruiken moet ook de apparatuur in je regio/wijk hiervoor aangepast worden. Dat gebeurt niet direct overal. Maar op een gegeven moment zal het mogelijk zijn om overal een sneller abonnement af te nemen. De mensen die dat doen krijgen een ander modem, de rest kan gewoon het bestaande modem blijven gebruiken met abonnementen tot zo'n 40Mbit/sec dacht ik.Hebben we daar weer nieuwe modems voor nodig of kunnen de Motorola's het aan?

Weet je wat 2350Mbits is? Dat is sneller dan een server in een datacenter...Ziggo 3i
'k ga zo'n 2350 Mbit/s gemiddeld, dus mij hoor je niet klagen :mrgreen:
yeah:Of 2350KB/s...Weet je wat 2350Mbits is? Dat is sneller dan een server in een datacenter...
Zal wel 2.35MBps moeten zijn.yeah: