• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurodocsis 3.0/snelheidsverhoging over de 100Mbps

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kingpin!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben we daar weer nieuwe modems voor nodig of kunnen de Motorola's het aan?
Eurodocsis-3 modems zijn anders, maar voordat je het kunt gebruiken moet ook de apparatuur in je regio/wijk hiervoor aangepast worden. Dat gebeurt niet direct overal. Maar op een gegeven moment zal het mogelijk zijn om overal een sneller abonnement af te nemen. De mensen die dat doen krijgen een ander modem, de rest kan gewoon het bestaande modem blijven gebruiken met abonnementen tot zo'n 40Mbit/sec dacht ik.
 
Eerst zien dan geloven! Ziggo zegt zoveel. Ik haal nu al niet eens de 3mbit upload in MK gebied. Laat ze dat eerst is in orde maken ...
 
Buiten dat, de prijzen van Ziggo voor internet zijn helemaal niet zo concurrerend. In de Casema tijdperk heb ik al diverse keren iemand aan de deur én aan de telefoon voor mogen rekenen waarom ik NIET overstap naar een all-in-one-pakket. Hoewel een 100Mbit lijn héél aantrekkelijk is ben ik bang dat de prijsstelling wel zal voorkomen dat ik ga switchen.
 
Dit is toch al oud nieuws....
ze zouden dit jaar ook nog met een snelheidsverhoging komen... het wordt tijd dat ze die eens gaan aankondigen met nog 2,5maand te gaan...
 
Die snelheidsverhoging zal wel weer alleen voor All-in pakketten gaan gelden en niet voor mensen met losse abonnementen. Wedden ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan