T
thefrost
Ivm de ingeplande monteursafspraak, was ik een beetje aan het opruimen in de meterkast... ADSL spullen eruit etc, kabels netjes etc.
Daarna modem weer aan... niets dan ellende. Kwam online, maar hij hield het nooit lang vol. Soms 2 minuten, soms 10. Ik werd gek. Het opstarten is altijd wat moeizaam, maar zo moeizaam had ik niet meegemaakt. Toen bedacht ik opeens, dat ik de twee outputs van de splitter had omgedraaid. Dan kan het toch niet geweest zijn ? Wel ?? Zijn de twee uitgangen niet hetzelfde??
Het betreft een ECOline ESI-02N, met twee uitgangen. Bij de een staat 3.6db en de andere 4.0db. Het modem hangt aan de 4.0db kant (rechts) als in boven is.
Daarna modem weer aan... niets dan ellende. Kwam online, maar hij hield het nooit lang vol. Soms 2 minuten, soms 10. Ik werd gek. Het opstarten is altijd wat moeizaam, maar zo moeizaam had ik niet meegemaakt. Toen bedacht ik opeens, dat ik de twee outputs van de splitter had omgedraaid. Dan kan het toch niet geweest zijn ? Wel ?? Zijn de twee uitgangen niet hetzelfde??
Het betreft een ECOline ESI-02N, met twee uitgangen. Bij de een staat 3.6db en de andere 4.0db. Het modem hangt aan de 4.0db kant (rechts) als in boven is.
