D
DennisAmeling
Hallo,
Wij zijn aan het overwegen om met de zaak naar UPC alles-in-één zakelijk over te stappen, onder andere voor de hoge internet snelheid en voor een alles-in-één pakket.
Nu ben ik thuis inmiddels 4 jaar klant bij UPC, en ik ben hier heel erg tevreden over. Nooit storingen, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam (hoewel je anders zou verwachten na het verhaal van Youp van 't Hek)
Dus kortom: ik ben heel erg tevreden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met UPC zakelijk?
Wij hebben nu 6 telefoonlijnen en een telefooncentrale, UPC kan nu maar 2 lijnen aanbieden, maar vanaf 2e kwartaal 2011 worden dat er meer. Dat wordt sowieso nog even afwachten.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Dennis Ameling
Wij zijn aan het overwegen om met de zaak naar UPC alles-in-één zakelijk over te stappen, onder andere voor de hoge internet snelheid en voor een alles-in-één pakket.
Nu ben ik thuis inmiddels 4 jaar klant bij UPC, en ik ben hier heel erg tevreden over. Nooit storingen, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam (hoewel je anders zou verwachten na het verhaal van Youp van 't Hek)
Dus kortom: ik ben heel erg tevreden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met UPC zakelijk?
Wij hebben nu 6 telefoonlijnen en een telefooncentrale, UPC kan nu maar 2 lijnen aanbieden, maar vanaf 2e kwartaal 2011 worden dat er meer. Dat wordt sowieso nog even afwachten.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Dennis Ameling
mag de server de DHCP doen of mag alleen het modem/router dat doen?