Ik heb onlangs ook een trial account aangemaakt met in eerste instantie 60Mbit en later geswitched naar unlimited. In details weet ik niet meer, bij 60Mbit moest ik iig veel connecties aanzetten (lastig met sharen). Bij unlimited ging dit beter, maar alsnog niet genoeg als je wilt sharen met meerdere mensen die eveneens snelle isp hebben. Uiteindelijk zijn we voor newsgrabber 50 gegaan met 30 connecties. Ik haal met 5 connecties al volle snelheid en nog veel stabieler dan sunny.
Alleen de tekstretentie zijn beide erg laag vergeleken met lightningusenet. Dus zie geen oude spots meer. Zoals Koobuss het zei, kan je databasebestanden vinden en opslaan, helaas is dit met spotnet 1.8.1 niet meer te doen.
Dus heb ik voor de database speciaal een blockaccount gekocht met +1000dagen tekstretentie.