• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaringen SBS6 HD,Net5 HD en Veronica HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HDfreak
  • Startdatum Startdatum
H

HDfreak

Vanaf 1 September SBS6 HD,Net5 HD en Veronica HD
in HD bij UPC

laten we hopen het nieuwe Top Gear Seizoen nu ook in HD vanaf September

nog even iets anders na een bezoekje aan SBS van de week
SBS heeft nog maar drie keer een HD film uitgezonden
dit heb ik van een technicus van Technicolor werkzaam bij SBS

hij vertelde me ook dat in principe Hart van Nederland en Shownieuws zo in HD de zender op kunnen
via een Directe HD lijn naar de MCR (master control room)in Hilversum
dit word nu nog via de sd verbinding gedaan omdat de Presentatrices er niet zo gecharmeerd van zijn
als ze in full HD detail in de huiskamers te zien zijn
moet er nog meer geplamuurd worden
triest eigenlijk he
 
” Eric van Stade, algemeen directeur van SBS Broadcasting “Dankzij de samenwerking met UPC zijn onze zenders nu in heel Nederland in HD-kwaliteit te bekijken. Op deze manier kan de kijker optimaal genieten van het toenemend aantal programma’s dat we in native-HD aanbieden. Mooie voorbeelden hiervan zijn de nieuwe afleveringen van de dramaserie Grey’s Anatomy bij NET 5 en vanaf dit najaar Hart van Nederland en Shownieuws bij SBS 6.

misschien dat SBS nieuwe Presentatrices aan neemt voor Hart van Nederland en Shownieuws in het Najaar
 
Ik hoop dat deze reden een grap is :P

Als dit serieus is is het echt het slechtste excuus wat ik ooit gehoord heb :brullen:
 
HDfreak zei:
” Eric van Stade, algemeen directeur van SBS Broadcasting “Dankzij de samenwerking met UPC zijn onze zenders nu in heel Nederland in HD-kwaliteit te bekijken. Op deze manier kan de kijker optimaal genieten van het toenemend aantal programma’s dat we in native-HD aanbieden. Mooie voorbeelden hiervan zijn de nieuwe afleveringen van de dramaserie Grey’s Anatomy bij NET 5 en vanaf dit najaar Hart van Nederland en Shownieuws bij SBS 6.

misschien dat SBS nieuwe Presentatrices aan neemt voor Hart van Nederland en Shownieuws in het Najaar

Is dat alles wat ze in hd gaan uitzenden, zoja mag het lekker wegblijven.
 
marss zei:
Volgende week dinsdag Nederland - Finland.
Zou leuk zijn in HD....

Kan je nu al vertellen word niet in hd gedaan, dacht ik paar weken terug ook denk zal eens kijken of het hd is op sbs maar nee hoor gewoon upscaled sd.
 
Inderdaad SBS heeft nog nooit het interland voetbal in HD uitgezonden dus zie niet in waarom ze dat nu wel zouden doen helaas :(
 
Hoezo nu al ervaringen? Het is toch pas per 1 september in HD bij UPC?
 
Rob D zei:
Hoezo nu al ervaringen? Het is toch pas per 1 september in HD bij UPC?
Ach kan er toch vast gespeculeerd worden over programma' die mogelijk in HD worden uitgezonden in het komende seizoen ;)
 
Rob D zei:
Hoezo nu al ervaringen? Het is toch pas per 1 september in HD bij UPC?

Hoezo? sommige hebben een satelliet hangen waarbij SBS6/Net5/Veronica hd algeruime tijd tezien zijn, vandaar.
 
Terug
Bovenaan