R
Rodie
Leuke zender dat MTV Music 24, ik vind het alleen heel erg jammer dat er in 4:3 wordt uitgezonden.
Het lijkt er ook op dat de zender brits is, ik zie in de EPG enkel britse programmalijsten voorbij komen.
Is dit nu hetzelfde kanaal als op satelliet 'MTV Music' ?
Het lijkt er ook op dat de zender brits is, ik zie in de EPG enkel britse programmalijsten voorbij komen.
Is dit nu hetzelfde kanaal als op satelliet 'MTV Music' ?
