T
Timvw
Dit topic is een voortspinsel van een draadje dat ik begonnen in het topic over problemen on-demand. Ik las daar al één melding van een overeenkomend probleem, maar vermoedelijk zijn er meer mensen die het probleem hebben.
Begin deze maand is de software van de Pacebox bijgewerkt naar een nieuwe versie, die hem stabieler zou moeten maken. Echter levert de update bij mij (en in ieder geval ook al bij 1 ander) grote problemen op op met on-demand.
Sinds de update starten uitzendingen niet meer. Op het moment dat je een uitzending selecteert en op OK drukt om hem te starten verschijnt er een "even geduld a.u.b." venster en die blijft er staan tot in de eeuwigheid. Op kanaal 999 is alles groen. Geforceerde software-update al geprobeerd, fabrieksreset, etc, in wisselende volgordes, maar het probleem blijft.
Ook is mijn signaalsterkte (te zien bij het zoeken naar zenders) sinds de update ineens drastisch gekelderd. Lag deze voor de update tussen de 90 en 100%, nu zit hij ineens in de buurt van de 30%.
Zijn er meer mensen met een Pacebox die sinds de recente softwareupdateuitrol (zie het mededelingenforum of je hem al hebt gehad) soortgelijke problemen hebben?
Begin deze maand is de software van de Pacebox bijgewerkt naar een nieuwe versie, die hem stabieler zou moeten maken. Echter levert de update bij mij (en in ieder geval ook al bij 1 ander) grote problemen op op met on-demand.
Sinds de update starten uitzendingen niet meer. Op het moment dat je een uitzending selecteert en op OK drukt om hem te starten verschijnt er een "even geduld a.u.b." venster en die blijft er staan tot in de eeuwigheid. Op kanaal 999 is alles groen. Geforceerde software-update al geprobeerd, fabrieksreset, etc, in wisselende volgordes, maar het probleem blijft.
Ook is mijn signaalsterkte (te zien bij het zoeken naar zenders) sinds de update ineens drastisch gekelderd. Lag deze voor de update tussen de 90 en 100%, nu zit hij ineens in de buurt van de 30%.
Zijn er meer mensen met een Pacebox die sinds de recente softwareupdateuitrol (zie het mededelingenforum of je hem al hebt gehad) soortgelijke problemen hebben?