R
ramschulting
Ik ben een half jaartje eigenaar van Mobiel Internet (card + dongle).
Gedachte was het te gebruiken op mijn Android tablet maar dat gaat dus niet. Dus de volgende gedachte was om het als backup te gebruiken in het buitenland wanneer ik geen WiFi heb. Ben regelmatig in het buitenland (werk) doch tot op heden heb ik het niet aan de praat kunnen krijgen (Frankrijk, Spanje, Oostenrijk en Engeland).
Heeft iemand het wel aan de praat kunnen krijgen en zo ja met welke instellingen dan?
Gedachte was het te gebruiken op mijn Android tablet maar dat gaat dus niet. Dus de volgende gedachte was om het als backup te gebruiken in het buitenland wanneer ik geen WiFi heb. Ben regelmatig in het buitenland (werk) doch tot op heden heb ik het niet aan de praat kunnen krijgen (Frankrijk, Spanje, Oostenrijk en Engeland).
Heeft iemand het wel aan de praat kunnen krijgen en zo ja met welke instellingen dan?


