ervaringen met kwaliteitsgarantie

blokkie

Forum Gebruiker
Berichten
32
Zijn er mensen die ervaring hebben met de kwaliteitsgarantie:

"Wanneer u KPN heeft opgezegd om telefonie van UPC te nemen, vergoeden wij € 46,58 (door middel van verrekening op uw factuur), indien u samen met de antwoordkaart de opzegbrief van KPN meestuurt. Dit bedrag is bedoeld als vergoeding voor de terugkeer naar KPN. U dient echter zelf de heraansluiting bij KPN te regelen.Wanneer u uw huidige telefoonnummer wilt behouden dient u dit ook bij KPN aan te geven en op de antwoordkaart aan te kruisen."
 
L

LennertXL

De enige ervaring die ik heb is dat als je de opzegkaart heb ingestuurd, dat je dan niks hoort (ook geen briefje) totdat ze je na ruim 3 weken ineens bellen om een afspraak te maken met een monteur die de boel weer weg komt halen bij je.

Ik adviseer je om de KPN er voorlopig minimaal nog een maandje naast te houden, later eventueel je KPN nummer mee te nemen naar UPC en dan pas KPN opzeggen. Nadeel is wel dat als je nummerbehoud aanvraagt bij UPC je ook weer niks hoort. Je moet ze dan blijven bellen om ze steeds wakker te schudden.
Als je meteen KPN laat opzeggen en meteen je oude nummer krijgt bij UPC gaat het sneller, maar wil je dan terug kost het weer meer moeite.

Greetz,
Lennert
 
Bovenaan