D
Deleted member 6805
Ben misschien van plan om over te stappen naar een Horizon box. Wat zijn jullie ervaringen van deze box als standalone m.a.w televisie,internet draadloos en telefonie via de Horizon box waarvoor hij uiteindelijk is voor ontwikkeld. Weet dat het per regio kan verschillen. Is het raadzaam om mijn domme modem Cisco 3212 aan te houden als reserve?. Gebruik hiernaast een Apple Extreme router die perfect werkt. Daarom erg benieuwd naar het draadloos gedeelte van de Horizon op de 5 GHz band.
