• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaringen gezocht Ziggo mobiel!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rsb
  • Startdatum Startdatum

rsb

Berichten
243
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hey,
Wie heeft ervaringen met mobiele abbonomentjes

En wat zijn bij jullie de snelheid van internet en kwaliteit van telefonie?

Greetz.
 
Even een schopje omhoog :)

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Zou een mooie besparing zijn op mobiele kosten...
 
ArcticTiger zei:
Even een schopje omhoog :)

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Zou een mooie besparing zijn op mobiele kosten...

Als het dezelfde snelheid heeft als bijv. een Vodafone abonnement (Ik heb nu zelf al Vodafone) dan zou ik best willen overstappen naar Ziggo mobiel.

Ps. Bedankt voor dat 'Schopje' ;)
 
Creative Solution zei:
Die informatie staat sinds een aantal weken op het forum naar aanleiding van nieuwe abonnementen.

Ziggo lanceert nieuwe SIM only abonnementen

Hey Creative Solutions,
Ik heb het topic doorgenomen.
Maar t doel was om de evaringen van ziggo mobiel aan te horen.
Niet de informatie , die kunnen we ook wel op ziggo.nl vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Radene zei:
Niet de informatie , die kunnen we ook wel op ziggo.nl vinden...

Denk je dat er een snelheidsverschil is als je een abonnement direct bij Vodafone hebt of een virtuele provider op het netwerk van Vodafone? Zoek ze.
 
Zo, knoop doorgehakt en een abonnement afgesloten.
Moest wel even de chathulp moeten gebruiken, kon nergens mijn oude nummer invoeren voor nummerbehoud.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Zal per 1/1/16 daadwerkelijk overgaan denk ik.
Simyo 100m/500MB was een tientje maar met 4G werd het 15 euro.
Nu 70m/300MB met 4G voor 9 euro.

Ik bel ongeveer 5 minuten en verbruik 100-150MB per maand.
 
Vandaag overgegaan.
Ziggo stuur netjes berichten over het verloop van de overstap.
Vooralsnog werkt het gewoon.
Was wel even vreemd met mijn iPhone 5S, kreeg geen 4G in beeld.
Bij de instellingen stond deze nog op 3G en ik kon geen 4G kiezen.
Wel LTE en als ik dat aanzet kreeg ik de melding dat het netwerk dit niet ondersteunt.
Maar LTE verschijnt wel gewoon in beeld?

Mijn vrouw gebruikte dit toestel voorheen met Vodafoon, zij kon wel 4G kiezen.

Het gebruik van de Ziggo app om het verbruik in de gaten te houden werkt nog niet.
Dat kan tot 24 uur duren volgens webcare via Twiiter.
 
@Robert Koopman Gaat het abonnement ook daadwerkelijk pas in op de dag van de nummerportering of betaal je de maand voorafgaand al?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat weet ik eigenlijk niet, heb nog geen factuur gezien.
1e maand is gratis.
Met de Ziggo app zie ik mijn verbruik nu maar heb wel voor een volle maand data gehad.
Ik dacht dat ik dat een deel minder zou krijgen?
Snelheid is overigens prima, ik haal 62/23 Mbps buiten.
Een keertje testen maar, test is meteen 100MB van mijn 300MB per maand ;D

Ik zal mijn factuur goed bekijken zodra ik er eentje krijg.
 
Terug
Bovenaan