• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaring RTL-Crime

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Nou ik zelf vind het maar een amateur gebeuren van rtl, series die jaar en dag in WS beschikbaar zijn worden gewoon in 4:3 vertoont zoals 24 en nog paar andere, prison break met verkeerde beeld formaat, in plaats van 16:9 hebben ze het 2x 16:9 gemaakt dus zwarte balken boven en onder, zooi reclame met zometeen dit, en wat krijg je nog 10x het zelfde enz enz, vind het gewoon erg slect wat rtl were eens neerzet, of ze niets geleerd hebben van de lancering van tv538.
 
nicolinda zei:
erg leuke zender echt een aanvulling op het pakket
Mee eens leuk alle oude crime series, jammer dat ik nog niet wat Duitse oude crime series heb gezien zoals o.a commissaris rex,tatort,der alte,
en wat dag je van Columbo 8) leuke aanvulling in ieder geval deze zender :6.

Aanvulling lees net pas het volgende: Elke werkdag staat in het teken van een bepaald thema, zo is er een Nederlandse misdaadavond, een CSI-avond, een avond met alleen maar Amerikaanse crimeprogramma’s, een Europese misdaadavond en een avond met alleen waargebeurde misdaadverhalen.

Even afwachten nog maar misschien komen mijn favoriete series toch ook voorbij.
 
Is leuke zender als ze ook eens normaal uitzenden zoals bedoeld is.
 
Weet niet zeker of 24 "dag 1" in breedbeeld beschikbaar is, toentertijd zeker niet zo aangekocht door RTL.

Ik heb wel vaak dat ik de EPG nog niet kan vertrouwen van RTL Crime
 
pb1 zei:
Weet niet zeker of 24 "dag 1" in breedbeeld beschikbaar is, toentertijd zeker niet zo aangekocht door RTL.

Ik heb wel vaak dat ik de EPG nog niet kan vertrouwen van RTL Crime

Ik weet 100% zeker dat 24 seizoen 1 in WS beschikbaar is, heb gister seizoen 1 gedownload en zowel de dvd als xvid versies zijn 16:9, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • 24.s01e01.jpg
    24.s01e01.jpg
    244,5 KB · Weergaven: 78
Eerlijk gezegt vind ik het ook tegenvallen. Vrijwel zeker is het dat RTL Crime niks anders is dan Misdaad-
net was en wat mij betreft hadden ze dat format gewoon moeten houden en dan enkel de naam veranderen.
Misdaadnet heeft het altijd redelijk goed gedaan maar de zet die RTL nu doet vind ik geen verbetering.
Kijk dat het dan geen HD is (komt misschien nog in toekomst) is niet zo erg want diegene die alleen SD kijken hebben er nu ook wat aan maar niet in WS 16:9 uitzenden maar 4:3 kan dus echt niet meer anno
2011.
In ieder geval had ik er veel meer van verwacht.
 
helaas rtl crime heel veel amerikaanse uitgekauwd materiaal. Er zijn meer landen die uitstekende crime's maken... Scandinavische landen, uk .... waarom nu toch weer die Amerikaanse pulp ... :'(
 
lisupc zei:
helaas rtl crime heel veel amerikaanse uitgekauwd materiaal. Er zijn meer landen die uitstekende crime's maken... Scandinavische landen, uk .... waarom nu toch weer die Amerikaanse pulp ... :'(

omdat de massa graag de US (en UK) crimi's kijkt.
Voor de afwisseling zouden Scandinavische crimi's ook leuk zijn.

Bij 13th Street zijn ook de UK series het ondergeschoven kindje. Ik mag echter graag naar US crimi's kijken. Inmiddels zijn ook de UK series praktisch geschrapt lijkt het behalve:

Miss Marple: Towards Zero

Ik keek vroeger ook Tatort en Komissaris Rex echter doen werd er volgens mij ook meer ingekocht bij onze oosterburen waar dat tegenwoordig minder het geval is. Men gaat veel sneller kijken in de US of UK.
 
Had ik het maar.

Heb weer eens signaalverlies als foutmelding. Ga het toch maar eens uitzoeken hoe dit aan te passen is.
 
Terug
Bovenaan