- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Nou ik zelf vind het maar een amateur gebeuren van rtl, series die jaar en dag in WS beschikbaar zijn worden gewoon in 4:3 vertoont zoals 24 en nog paar andere, prison break met verkeerde beeld formaat, in plaats van 16
hebben ze het 2x 16
gemaakt dus zwarte balken boven en onder, zooi reclame met zometeen dit, en wat krijg je nog 10x het zelfde enz enz, vind het gewoon erg slect wat rtl were eens neerzet, of ze niets geleerd hebben van de lancering van tv538.
leuke aanvulling in ieder geval deze zender