• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ervaring met ziggo mobiel

  • Onderwerp starter gerardenrian
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gerardenrian

wie heeft ervaring met ziggomobiel en zoja is dit positief of ...maandag zelf aangevraagd ik ga op 1 november over van KPN prepaid naar Ziggo ben benieuwd tot nu is de communicatie vanuit ziggo zeer positief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren morgen abonnement alsmede nummerbehoud aangevraagd.
Meteen bevestigingen ontvangen. Gisteren avond (laat) email over nummerbehoud aanvrage bij huidige aanbieder. Vandaag simkaart in de post! Krijg bericht (email) wanneer mijn nummer is overgezet.
 
Ik ook. Maar vooral het gebruik. Is internet snel? Kan je telefoongesprekken goed voeren en zo...
 
Bijna 2 weken aangevraagd met nummerbehoud. Meteen mails ontvangen dat alles goed gaat. Na een paar dagen nieuwe SIM kaart ontvangen. Vanaf 18 november kan ik deze gebruiken i.v.m. nummer behoud. Kan pas per 18-11 bij huidige provider weg.
Zal daarna mijn ervaringen delen.
 
Evenals DirkLui vandaag bericht ontvangen (SMS en e-mail) dat mijn nummer pas per 18/11 geporteerd wordt. Heeft te maken met de opzegtermijn volgens mijn huidige provider.
 
Ziggo mobiel

Ik heb het voor mijn dochter aangevraagd. Aanvraag proces en nummerbehoud van Vodafone prepaid ging allemaal vlot en vlekkeloos.
Bellen en gebeld worden gaat prima maar Internet schijnt niet te werken.
Daar loopt ze al dagen over te klagen. Ik dacht eerst dat het de ontvangst op school was maar nu is het vakantie en schijnt het ook op andere plekken niet te werken.
Ik ga straks buiten even met haar testen.

Wordt vervolgt.
 
Ziggo mobiel

Gevonden!!
De APN instellingen stonden nog op Vodafone....
Meestal stuurt de provider een sms die deze settings verzorgt.
Die heeft Ziggo dus niet verzonden.
Slordig.
Vanaf 12 oktober heeft ze dus niet zonder wifi kunnen Internetten en er wel voor betaald.
Ziggo maar eens bellen:censored:




Ik heb het voor mijn dochter aangevraagd. Aanvraag proces en nummerbehoud van Vodafone prepaid ging allemaal vlot en vlekkeloos.
Bellen en gebeld worden gaat prima maar Internet schijnt niet te werken.
Daar loopt ze al dagen over te klagen. Ik dacht eerst dat het de ontvangst op school was maar nu is het vakantie en schijnt het ook op andere plekken niet te werken.
Ik ga straks buiten even met haar testen.

Wordt vervolgt.
 
Werkt uitstekend!

Zoals beloofd, hier mijn ervaringen.
Gisteren sms ontvangen met de mededeling dat ik vanaf vandaag (18/11) over ben naar ziggo met nummerbehoud, zoals aangevraagd.
Na eerst de simkaart geactiveerd te hebben via "mijnziggo mobiel", kon ik al meteen bellen en gebeld worden. Internet heb ik met de hand ingesteld want de Vodafone instellingen stonden nog in mijn telefoon (Samsung Galaxy S2). Het was wel wat werk, maar behulp van Toestelhulp van Ziggo kun je stap voor stap je instellingen aanpassen. En, werkt perfect, als je maar alles precies volgens de instructies doet. Tevreden dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan