J
jazzpr
LAN-server (CentOS Linux 5.2) draait met Samba (3.0281521 ), Windows (XPpro SP3) wil toegang, lukt niet...
Ik ben hier echt een newbie in, maar na een goede week aanmodderen is het niet leuk meer.
Wie heeft er kennis mbt dit onderwerp en kan/wil mij wat verder helpen?
Ik ben hier echt een newbie in, maar na een goede week aanmodderen is het niet leuk meer.
Wie heeft er kennis mbt dit onderwerp en kan/wil mij wat verder helpen?