• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaring met SAMBA?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jazzpr
  • Startdatum Startdatum
J

jazzpr

LAN-server (CentOS Linux 5.2) draait met Samba (3.0281521 ), Windows (XPpro SP3) wil toegang, lukt niet...
Ik ben hier echt een newbie in, maar na een goede week aanmodderen is het niet leuk meer.

Wie heeft er kennis mbt dit onderwerp en kan/wil mij wat verder helpen?
 
Terug
Bovenaan