K
kitedemon
Wie heeft er goede en minder goede ervaring met de storingsdienst?
Hier in (Wezep) veel uitval gehad. Al 3 jaar lang met regelmaat. Het helpen op afstand en het uitlezen werd keurig gedaan,
maar de oplossing (reparatie van de kabel) is nooit verholpen. Hebben jullie betere ervaringen ?
Tsja, en dan de procedure. Bellen. Binnenmonteur komt(Om te kijken of het modem wel echt offline is). Buitenmonteur komt. Doormeten en bijstellen signaal in kast. Doormeetploeg komt (bij laag kabelsignaal) en ten slotte zou de aannemer komen om de kabel te repareren. De aannemer moet nu nog steeds komen (na 3 jaar) en komt maar steeds niet. (Wel steeds bij uitval gebeld en hetzelfde ritueel gehad) Als het signaal dan weer wegvalt dan moet je de helpdesk uitleggen wat er allemaal al gebeurt is en dan begint het verhaal weer helemaal opnieuw. Pfffff
'' We moeten toch weer eerst een monteur langsturen meneer'', ''maar dat is al gebeurt''. ''Ja, maar we doen het toch maar weer even''. En daar gaat het verhaal weer. Weer verlof opnemen, weer die monteur, dan die buitenmonteur en weer een afspraak met de aannemer die niet komt. Na 6 weken bellen met UPC en dan weer die monteur. Ik heb alle offline gegeven in een excelbestand bewaard en kan deze in ieder geval nog geven aan de directie van UPC m.b.t hun reparatieservice. (Heeft iemand een email van de directie ? Op de site staat niets.)
Inmiddels is de retourbox binnen, want ik heb toch maar de knoop doorgehakt en opgezegd.
Dat was trouwens niet moeilijk. Even telefonisch met het 0900 nr bellen en je bent er zo vanaf.
Althans ik dan. Ik had een abo van 2003 en die is per maand opzegbaar.
Volgende maand maar eens zien hoe de service en uptime van XS4ALL is. Net de bestelling de deur uit gedaan.
Maar als ik daar de recensies van lees dan geloof ik dat ik geen slechte keuze met deze nieuwe
provider heb gemaakt.
Hier in (Wezep) veel uitval gehad. Al 3 jaar lang met regelmaat. Het helpen op afstand en het uitlezen werd keurig gedaan,
maar de oplossing (reparatie van de kabel) is nooit verholpen. Hebben jullie betere ervaringen ?
Tsja, en dan de procedure. Bellen. Binnenmonteur komt(Om te kijken of het modem wel echt offline is). Buitenmonteur komt. Doormeten en bijstellen signaal in kast. Doormeetploeg komt (bij laag kabelsignaal) en ten slotte zou de aannemer komen om de kabel te repareren. De aannemer moet nu nog steeds komen (na 3 jaar) en komt maar steeds niet. (Wel steeds bij uitval gebeld en hetzelfde ritueel gehad) Als het signaal dan weer wegvalt dan moet je de helpdesk uitleggen wat er allemaal al gebeurt is en dan begint het verhaal weer helemaal opnieuw. Pfffff
'' We moeten toch weer eerst een monteur langsturen meneer'', ''maar dat is al gebeurt''. ''Ja, maar we doen het toch maar weer even''. En daar gaat het verhaal weer. Weer verlof opnemen, weer die monteur, dan die buitenmonteur en weer een afspraak met de aannemer die niet komt. Na 6 weken bellen met UPC en dan weer die monteur. Ik heb alle offline gegeven in een excelbestand bewaard en kan deze in ieder geval nog geven aan de directie van UPC m.b.t hun reparatieservice. (Heeft iemand een email van de directie ? Op de site staat niets.)
Inmiddels is de retourbox binnen, want ik heb toch maar de knoop doorgehakt en opgezegd.
Dat was trouwens niet moeilijk. Even telefonisch met het 0900 nr bellen en je bent er zo vanaf.
Althans ik dan. Ik had een abo van 2003 en die is per maand opzegbaar.
Volgende maand maar eens zien hoe de service en uptime van XS4ALL is. Net de bestelling de deur uit gedaan.
Maar als ik daar de recensies van lees dan geloof ik dat ik geen slechte keuze met deze nieuwe
provider heb gemaakt.