G
geppie
Op zich bevalt het interactieve tot nu toe erg. Ben wel een paar rare dingen tegen gekomen:
- ik heb het regelmatig dat de decoder met op nieuw vraagt de pincode en minder pincode in te voeren na opstarten van itv.
- er zijn betaalde tv gemist programma's die er maar half op staan. Ik had dit vandaag bij 'achter gesloten deuren' afl 51. Deze had en reclame erin en was incompleet.
Vooral dit laatste probleem is voor mij een definitieve no-go. Ik vindt het niet erg om voor bepaalde content extra te betalen, maar dan moet deze content wel compleet zijn.
- ik heb het regelmatig dat de decoder met op nieuw vraagt de pincode en minder pincode in te voeren na opstarten van itv.
- er zijn betaalde tv gemist programma's die er maar half op staan. Ik had dit vandaag bij 'achter gesloten deuren' afl 51. Deze had en reclame erin en was incompleet.
Vooral dit laatste probleem is voor mij een definitieve no-go. Ik vindt het niet erg om voor bepaalde content extra te betalen, maar dan moet deze content wel compleet zijn.