• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaring betaaltv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter geppie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

geppie

Op zich bevalt het interactieve tot nu toe erg. Ben wel een paar rare dingen tegen gekomen:

- ik heb het regelmatig dat de decoder met op nieuw vraagt de pincode en minder pincode in te voeren na opstarten van itv.
- er zijn betaalde tv gemist programma's die er maar half op staan. Ik had dit vandaag bij 'achter gesloten deuren' afl 51. Deze had en reclame erin en was incompleet.

Vooral dit laatste probleem is voor mij een definitieve no-go. Ik vindt het niet erg om voor bepaalde content extra te betalen, maar dan moet deze content wel compleet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan