J
Johan123
Heeyy,
ik ben nu al een tijdje bezig om te kunnen downloaden via GrabIt
ik heb deze handleiding gevolgt...
https://www.binaries4all.nl/grabit/searchnzb.php
maar hij geeft steeds deze fout melding:
error while selecting group: 480 Authentication
we hebben casema...dus dacht dat de server news.casema.nl was...het is natuurlijk een tijdje geleden verandert in Ziggo dus heb ik ook news.ziggo.nl geprobeert...maar werkt allemaal niet...ik las ergens iets over een gebruikers naam... maar volgens mijn vriend (heeft kpn) was dit niet nodig...
Weet iemand wat er verkeerd gaat en hoe ik het kan oplossen?
ik ben nu al een tijdje bezig om te kunnen downloaden via GrabIt
ik heb deze handleiding gevolgt...
https://www.binaries4all.nl/grabit/searchnzb.php
maar hij geeft steeds deze fout melding:
error while selecting group: 480 Authentication
we hebben casema...dus dacht dat de server news.casema.nl was...het is natuurlijk een tijdje geleden verandert in Ziggo dus heb ik ook news.ziggo.nl geprobeert...maar werkt allemaal niet...ik las ergens iets over een gebruikers naam... maar volgens mijn vriend (heeft kpn) was dit niet nodig...
Weet iemand wat er verkeerd gaat en hoe ik het kan oplossen?