• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

error while selecting group: 480 Authentication

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Johan123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Johan123

Heeyy,

ik ben nu al een tijdje bezig om te kunnen downloaden via GrabIt
ik heb deze handleiding gevolgt...
https://www.binaries4all.nl/grabit/searchnzb.php
maar hij geeft steeds deze fout melding:
error while selecting group: 480 Authentication

we hebben casema...dus dacht dat de server news.casema.nl was...het is natuurlijk een tijdje geleden verandert in Ziggo dus heb ik ook news.ziggo.nl geprobeert...maar werkt allemaal niet...ik las ergens iets over een gebruikers naam... maar volgens mijn vriend (heeft kpn) was dit niet nodig...

Weet iemand wat er verkeerd gaat en hoe ik het kan oplossen?
 
Weet iemand wat er verkeerd gaat en hoe ik het kan oplossen?

Je moet bij account-name en password dezelfde gegevens invullen als je email-account, dus waarmee je inlogt: je emailadres en het password wat daarbij hoort. Je moet ook het vinkje uitzetten bij "change active group before downloading article". Zie ook dit topic
 
dus als ik het goed begrijp moet ik aan mijn ouders ons email adres + wachtwoord van casema vragen?
 
Hi!

dus als ik het goed begrijp moet ik aan mijn ouders ons email adres + wachtwoord van casema vragen?

Correct. Als die dat password hebben althans. Het is het e-mail adres en password van het hoofd account. In de toekomst kunnen Casema users ook met sisters in gaan loggen op news. Bij Multikabel is dat nu al het geval bijvoorbeeld.

Quota deel je in dat geval met je sister accounts.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan