• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Error bij inloggen Webmail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Als ik wil inloggen bij webmail krijg ik dit:



400 Invalid path /dologin/ was requested

Resin Professional 3.0.12 (built Wed, 23 Feb 2005 10:31:16 PST)


Meer mensen dit probleem?
 
davy16 zei:
Als ik wil inloggen bij webmail krijg ik dit:



400 Invalid path /dologin/ was requested

Resin Professional 3.0.12 (built Wed, 23 Feb 2005 10:31:16 PST)


Meer mensen dit probleem?

Ik kom dat ook tegen, echter alleen bij explorer, met chrome en firefox lukt inloggen wel
 
dvanhul zei:
Ik kom dat ook tegen, echter alleen bij explorer, met chrome en firefox lukt inloggen wel


Ik zag wel dat IE8 meer problemen heeft met de UPC site.
Enter werkt bij UPC Webmail heel anders, vergeleken met eerst.
 
Hetzelfde hier. Ook met IE7 en FF. Daarnaast vind ik de layout erg slecht, bijvoorbeeld dat de "uitloggen" knop nu rechts buiten beeld valt.

Lijkt me niet dat dit een IE of FF aangelegen fout betreft. UPC zit weer eens te knoeien met spullen die werken.

Ik haal voorlopig mijn mail weer binnen met een extern progje.
 
Shadowranger zei:
Hetzelfde hier. Ook met IE7 en FF. Daarnaast vind ik de layout erg slecht, bijvoorbeeld dat de "uitloggen" knop nu rechts buiten beeld valt.

Lijkt me niet dat dit een IE of FF aangelegen fout betreft. UPC zit weer eens te knoeien met spullen die werken.

Ik haal voorlopig mijn mail weer binnen met een extern progje.
Dat doe ik inderdaad ook!
 
Terug
Bovenaan