G
groennom
Sinds vanochtend start mijn Cisco niet meer op, hij blijft opstarten. Eerst krijg je DL in het scherm dan telt hij van 1 naar 5, dan krijg je de melding load en dan de melding run. Vervolgens niets en dan begint het weer va nvoren af aan. Af en toe krijg je de melding op de Cisco "error 40" en vervolgens de melding "restart". DIt heeft hij waarschijnlijk de hele nacht gedaan want toen ik vanochtend opstond deed hij het al.
Vraag, heeft iemand anders hier ook last van? En wat kan eventueel de oorzaak, en belangrijker de oplossing zijn?
Vraag, heeft iemand anders hier ook last van? En wat kan eventueel de oorzaak, en belangrijker de oplossing zijn?