• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Erica Blom

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pa4jj

Wie is eigenlijk die Erika Blom-Groenink?
Bestaat die wel?
Heb namelijk een keer een (klacht) brief naar haar opgestuurd maar er vervolgens nooit meer iets van gehoord.
 
Ja dat weet ik ook wel. Dat staat onder de brieven. Maar ik wacht dus al vanaf februari op een antwoord.
 
[sarcasm]Ha, grappig. Ik heb koning Willem-Alexander een brief gestuurd maar ook nog niets gehoord... [/sarcasm]

Als je een klacht heb dan moet je wel de juiste procedure gebruiken:
https://www.ziggo.nl/pdf/Handleidingen/Klachtenprocedure Ziggo.pdf

Je zou toch denken dat als ze zelf zooo druk is, in ieder geval een van haar medewerkers de brief kan beantwoorden.of in ieder geval een ontvangstbevestiging laten sturen. Stukje klantvriendelijkheid, maar dat is bij Ziggo dus ver te zoeken.:evil: Overigens lijkt het wel een familie bedrijf. Haar man is directeur van weer een andere afdeling. Maar ik heb het dus helemaal gehad met Ziggo en ik ben dus nu bij XS4ALL.:) Lekker snel via de glasvezezel. Zelfde PC erop aangesloten en geen brieven meer dat ik te veel email verstuur of aan het hacken ben en afgesloten wordt.
 
Maar ik heb het dus helemaal gehad met Ziggo en ik ben dus nu bij XS4ALL.:)

Dan begrijp ik totaal niet het nut van je topic :? (alhoewel ik hier een duidelijke opening voor een rant in zie, maar dit terzijde...).
Zoals daxy al aangaf, is hier een procedure voor, als je die -willens en wetens- niet volgt, kan het zomaar gebeuren dat je probleem of vraag niet wordt opgepakt. Ik begrijp daarom dus ook niet waarom je een brief hebt verstuurd naar deze mevrouw, terwijl er een duidelijke procedure is voor klachten/problemen/vragen.

In ieder geval veel plezier bij x4all, dag dag!

:rolleyes:
 
Dan begrijp ik totaal niet het nut van je topic :? (alhoewel ik hier een duidelijke opening voor een rant in zie, maar dit terzijde...).
Zoals daxy al aangaf, is hier een procedure voor, als je die -willens en wetens- niet volgt, kan het zomaar gebeuren dat je probleem of vraag niet wordt opgepakt. Ik begrijp daarom dus ook niet waarom je een brief hebt verstuurd naar deze mevrouw, terwijl er een duidelijke procedure is voor klachten/problemen/vragen.

In ieder geval veel plezier bij x4all, dag dag!

:rolleyes:
Omdat daar ook niet op wordt gereageerd, althans ik steeds hetzelfde antwoord krijg. Het is toch niet meer dan fatsoenlijk om brieven te beantwoorden? Maar goed ik wens jullie allemaal veel plezier bij Ziggo hoor. Maar mij zie je er dus niet meer terug.
Zelfs de antwoorden die ik hier krijg stellen mij dus erg teleur.
Einde topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan