J
joenne
Ga hier even rustig voor zitten. Het is me nog al een verhaal 
Ongeveer drie weken geleden hebben mijn vriend en ik bij upc op de website een alles-in-1-pakket besteld. De levertijd hiervoor was 10 werkdagen. Na 10 werkdagen hadden we nog steeds geen pakket van de UPC ontvangen en waren bang dat onze aanvraag niet goed doorgekomen was. Dus besloten we naar de upc winkel te gaan. Daar aangekomen bleek dat er in het systeem geen order stond voor dit pakket. De medewerker vertelde dat en bood ons een alternatief aan, die we gelijk konden meenemen. Dit was het horizon pakket. Wij hoefde niet lang na te denken en namen dit pakket aan. Na vijf werkdagen zou dit pakket moeten werken. Toen de tijd verstreken was, deed onze horizon het nog niet. Wij de klantenservice gebeld. Zij vertelde dat het door grote drukte nog wel vijf werkdagen kon duren voordat het pakket het deed. Nou denk ik bij mezelf als je een nieuw product op de markt brengt moet je voorbereid zijn op grote drukte en mag de klant daar niet de dupe van zijn. Maar goed ik kon me dit enigszins voorstellen en wachtte geduldig de week af. Halverwege de week kreeg ik ineens een pakket van de tnt post, afkomstig van de upc. Dit bleek het pakket te zijn dat we via internet besteld hadden. Die we dus niet meer wilden, omdat we nu horizon zouden krijgen. We hadden inmiddels wel analoog signaal en keken dus zo maar even televisie. Toen heb ik de klantenservice gebeld om te vragen wat ik met dat andere pakket moest en ik vroeg of het klopte dat ik al wel analoog tv kon kijken maar mijn horizonbox het nog niet deed. De meneer bij de klantenservice vertelde mij dat dit niet de bedoeling moest zijn en dat er de volgende dag een monteur zou komen om de box aan de praat te krijgen.
De volgende dag kwam de monteur. Al gauw bleek dat er niet duidelijk was gemaakt dat het om een horizonbox bleek te gaan, want de monteur had door gekregen dat het om het pakket dat via de post was gekomen ging. Maar ondanks die communicatiefout heeft de monteur zijn best gedaan om het apparaat aan de praat te krijgen. Ook hij is er niet in geslaagd om dit voor mekaar te krijgen. Dus ook de monteur belde naar de upc. Bleek dat er in het systeem bij de upc niet de horizon stond, maar het alles-in-1-pakket dat we via internet hadden aangevraagd en waarvan in de winkel werd gezegd dat die order niet in het systeem stond. Nu zou de meneer bij de upc alles in het systeem omzetten in de horizon en zouden we binnen 24 uur eindelijk tv hebben. Maar ook dit bleek te mooi om waar te zijn, want na 24 uur hadden we nog geen tv. Wij WEER de klantenservice bellen. Het hele verhaal uitgelegd voor de zoveelste keer in de hoop dat het nu goed zou komen. Bleek dat er nog niets veranderd was in het systeem en dat we dus nog steeds geen televisie via de horizon konden kijken. Sterker nog, dit kan nog wel 5 werkdagen duren! Kortom, wij zitten dus al drie weken te wachten op dat wat we willen hebben en moeten nog een week wachten!
Ik vind dit alles echt schandalig! Wij zijn enorm gedupeerd door allerlei fouten van de medewerkers van upc! Waar ik ook de balen van heb, is dat iedere medewerker wat anders zegt en dat het nooit klopt wat er wordt gezegd. En als ik dan een klacht wil indienen moet ik weer de klantenservice bellen. Maar ja, dan moet ik eerst weer minimaal 15 min. wachten als het niet meer is! Ik ben dus absoluut niet tevreden met de manier van werken en baal als een stekker hiervan. Ik raad het iedereen af om bij upc een abonnement af te sluiten, want je ziet dat ze er een zooitje van maken en dat je slecht wordt geholpen!

Ongeveer drie weken geleden hebben mijn vriend en ik bij upc op de website een alles-in-1-pakket besteld. De levertijd hiervoor was 10 werkdagen. Na 10 werkdagen hadden we nog steeds geen pakket van de UPC ontvangen en waren bang dat onze aanvraag niet goed doorgekomen was. Dus besloten we naar de upc winkel te gaan. Daar aangekomen bleek dat er in het systeem geen order stond voor dit pakket. De medewerker vertelde dat en bood ons een alternatief aan, die we gelijk konden meenemen. Dit was het horizon pakket. Wij hoefde niet lang na te denken en namen dit pakket aan. Na vijf werkdagen zou dit pakket moeten werken. Toen de tijd verstreken was, deed onze horizon het nog niet. Wij de klantenservice gebeld. Zij vertelde dat het door grote drukte nog wel vijf werkdagen kon duren voordat het pakket het deed. Nou denk ik bij mezelf als je een nieuw product op de markt brengt moet je voorbereid zijn op grote drukte en mag de klant daar niet de dupe van zijn. Maar goed ik kon me dit enigszins voorstellen en wachtte geduldig de week af. Halverwege de week kreeg ik ineens een pakket van de tnt post, afkomstig van de upc. Dit bleek het pakket te zijn dat we via internet besteld hadden. Die we dus niet meer wilden, omdat we nu horizon zouden krijgen. We hadden inmiddels wel analoog signaal en keken dus zo maar even televisie. Toen heb ik de klantenservice gebeld om te vragen wat ik met dat andere pakket moest en ik vroeg of het klopte dat ik al wel analoog tv kon kijken maar mijn horizonbox het nog niet deed. De meneer bij de klantenservice vertelde mij dat dit niet de bedoeling moest zijn en dat er de volgende dag een monteur zou komen om de box aan de praat te krijgen.
De volgende dag kwam de monteur. Al gauw bleek dat er niet duidelijk was gemaakt dat het om een horizonbox bleek te gaan, want de monteur had door gekregen dat het om het pakket dat via de post was gekomen ging. Maar ondanks die communicatiefout heeft de monteur zijn best gedaan om het apparaat aan de praat te krijgen. Ook hij is er niet in geslaagd om dit voor mekaar te krijgen. Dus ook de monteur belde naar de upc. Bleek dat er in het systeem bij de upc niet de horizon stond, maar het alles-in-1-pakket dat we via internet hadden aangevraagd en waarvan in de winkel werd gezegd dat die order niet in het systeem stond. Nu zou de meneer bij de upc alles in het systeem omzetten in de horizon en zouden we binnen 24 uur eindelijk tv hebben. Maar ook dit bleek te mooi om waar te zijn, want na 24 uur hadden we nog geen tv. Wij WEER de klantenservice bellen. Het hele verhaal uitgelegd voor de zoveelste keer in de hoop dat het nu goed zou komen. Bleek dat er nog niets veranderd was in het systeem en dat we dus nog steeds geen televisie via de horizon konden kijken. Sterker nog, dit kan nog wel 5 werkdagen duren! Kortom, wij zitten dus al drie weken te wachten op dat wat we willen hebben en moeten nog een week wachten!
Ik vind dit alles echt schandalig! Wij zijn enorm gedupeerd door allerlei fouten van de medewerkers van upc! Waar ik ook de balen van heb, is dat iedere medewerker wat anders zegt en dat het nooit klopt wat er wordt gezegd. En als ik dan een klacht wil indienen moet ik weer de klantenservice bellen. Maar ja, dan moet ik eerst weer minimaal 15 min. wachten als het niet meer is! Ik ben dus absoluut niet tevreden met de manier van werken en baal als een stekker hiervan. Ik raad het iedereen af om bij upc een abonnement af te sluiten, want je ziet dat ze er een zooitje van maken en dat je slecht wordt geholpen!