W
weergek
Hallo,
Het is een hele tijd goed gegaan met het binnen halen van de mail.
Maar sinds 2 dagen is het weer mis.
Het gaat weer erg stroperig en soms krijg je een time out omdat de server weer niet reageerd.
Zijn er meer mensen die dit weer hebben?
Het is een hele tijd goed gegaan met het binnen halen van de mail.
Maar sinds 2 dagen is het weer mis.
Het gaat weer erg stroperig en soms krijg je een time out omdat de server weer niet reageerd.
Zijn er meer mensen die dit weer hebben?