• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

erg traag mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter weergek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

weergek

Hallo,

Het is een hele tijd goed gegaan met het binnen halen van de mail.
Maar sinds 2 dagen is het weer mis.
Het gaat weer erg stroperig en soms krijg je een time out omdat de server weer niet reageerd.
Zijn er meer mensen die dit weer hebben?
 
Trage mail

Dat probleem keert telkens terug; is nu al jaren zo. Hier in 5235 is na zes uur praktisch geen mail meer op te halen.
 
Hier in postcode 6081 ook problemen met de mail al vanaf 17.00 uur.
Lukt niet om de mail binnen te halen.
Via Webmail lukt het wel om de mail te lezen maar verzenden lukt niet
 
Mededeling op de site van Ziggo

Storing e-mail

Er is een storing. Hierdoor kan je tijdelijk geen e-mail versturen en ontvangen via zowel Ziggo webmail als het email programma op je pc.
Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.status: lopend
begin: 10-11-2011, 19:09
duur: binnen 10 uur



:no::no::no::no::no::no:
 
storing email

Er staat op de site dat de storing is opgelost...


Maar email via Outlook, en via webmail werkt niet.... :cry:
 
Opgelost

Werkt hier (5235) weer prima, ook via outlook. Kan natuurlijk aan je regio liggen.
 
Beste Ziggo, momenteel ook weer zo traag als.......het blijft een terugkerend probleem, doe er nu eindelijk eens iets aan...alvast onze dank..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan