• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie Live tariefswijziging per 1-9-10

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hakkelaar73
  • Startdatum Startdatum
H

hakkelaar73

Vandaag een brief ontvangen van UPC met daarin de aankondiging dat per 1 september 2010 het tarief voor Eredivisie Live gewijzigd wordt in € 12,50 per maand.

Nu maak ik gebruik van een combinatie Eredivisie Live en Sport 1, voor een bedrag van dacht ik € 14,95 per maand. Wordt dit ook aangepast en wat wordt het maandbedrag? Weet iemand dat?
 
Goedemorgen,

Het klopt dat de prijzen omhoog gaan van alle pakketten waarbij Eredivisie live zit.
Ik heb het even opgezocht en dit word het voor jou:

Eredivisie Live + Sport1 € 17,50

Hier via een afbeelding nog even:


Bron: www.upc.nl
 
Een ongelooflijk forse prijsstijging voor een produkt dat niet verbeterd is. Meer dan 25%!! Ik kan me niet indenken dat dit in een echt vrije markt mogelijk zou zijn. Als de sodemieter de kabel volledig vrij geven zodat dit soort uitwring praktijken afgelopen is. Ik heb in ieder geval mijn EL abonnement alvast opgezegd en wacht wel op de concurrentie.
 
Hallo Jan Flipsen,

En wat dacht jij?
Ook bij andere aanbieders is de prijs omhoog gegaan hoor.
UPC is zelfs 1 van de goedkoopste met alleen Eredivisie Live.

Dus wachten op concurrentie heeft weinig nut!
 
Mijn verhoging is 0,55 euro cent. De reacties hierboven laten zien dat UPC zo duur nog niet is. :)
 
Daarom MartCom,

Ik snap daarom niet dat sommige gaan lopen zeuren over deze prijzen terwijl UPC eigenlijk samen met KPN ipTV het goedkoopste is.
KPN Digitenne is geen goed beeld, dat noem ik geen concurrentie ;)

Dus UPC is gewoon het goedkoopste!

@Jantjeb,
Dat klopt UPC is helemaal niet zo duur.
Ik snap niet dat sommige zo kunnen zeuren en dan roepen concurrentie terwijl de concurrent nog duurder is!
 
@davy16 Mensen klagen liever dan eerst even uit te zoeken wat de concurentie doet mijn Americaanse vriendin zegt dat dit typical dutch is ;D
 
jantjeb zei:
@davy16 Mensen klagen liever dan eerst even uit te zoeken wat de concurentie doet mijn Americaanse vriendin zegt dat dit typical dutch is ;D
Hahaha leuk leuk leuk ;D
Ach ja ik ben wel tevreden met deze prijs.
Eredivisie Live heeft meer dan alleen Eredivisie.

Knvb beker +Jong oranje+Eredivisie+Jupiler+ oefen duels.
En misschien nog wel meer, dan is die 12,50 terecht, binnenkort misschien bij UPC ook HD kanaal dus.
 
davy16 zei:
Hahaha leuk leuk leuk ;D
Ach ja ik ben wel tevreden met deze prijs.
Eredivisie Live heeft meer dan alleen Eredivisie.

Knvb beker +Jong oranje+Eredivisie+Jupiler+ oefen duels.
En misschien nog wel meer, dan is die 12,50 terecht, binnenkort misschien bij UPC ook HD kanaal dus.

Ik ben ook tevreden maar wil wel het HD kanaal ook graag hebben zo verslaafd aan HD lol
 
Terug
Bovenaan