O
olafski
Ergens midden december werd ik gebeld door Eredivisie Live of ik een proefabonnement wilde voor 2 maanden. Gratis wel te verstaan. Echter tot op de dag van vandaag heb ik nog bal
gezien. Ik heb vorige maand contact gehad met Ziggo en die hadden niks doorgekregen. Daarna heb ik nog tweemaal contact met Eredivisie Live gehad, die zouden het wederom opnieuw aanmelden bij Ziggo. Zaterdag kreeg ik er weer een mail over:
" [FONT="]We hebben het nogmaals voorgelegd aan Ziggo. Zij sluiten je zo spoedig mogelijk aan op Eredivisie Live."
Bij wie moet ik nu zijn om het alsnog te krijgen. Mijn geduld is eigenlijk wel op nu, want dit schiet niet op. Ik heb aardig wat weekenden me verheugd op een voetbalwedstijdje, maar tot op heden was ik redelijk teleurgesteld. Op die manier neem ik al helemaal geen Eredivisie Live.
Heeft iemand anders ook deze ervaring?
[/FONT]
gezien. Ik heb vorige maand contact gehad met Ziggo en die hadden niks doorgekregen. Daarna heb ik nog tweemaal contact met Eredivisie Live gehad, die zouden het wederom opnieuw aanmelden bij Ziggo. Zaterdag kreeg ik er weer een mail over:" [FONT="]We hebben het nogmaals voorgelegd aan Ziggo. Zij sluiten je zo spoedig mogelijk aan op Eredivisie Live."
Bij wie moet ik nu zijn om het alsnog te krijgen. Mijn geduld is eigenlijk wel op nu, want dit schiet niet op. Ik heb aardig wat weekenden me verheugd op een voetbalwedstijdje, maar tot op heden was ik redelijk teleurgesteld. Op die manier neem ik al helemaal geen Eredivisie Live.
Heeft iemand anders ook deze ervaring?
[/FONT]