• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie Live opgezegd, UPC zegt mediabox ook op.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo mensen,

Ik heb voor de 1000ste keer een probleem.
UPC heeft gistere Eredivisie Live opgezegd. (op verzoek van ons, telefonisch)
Eredivisie live was binnen 1 uur weg van box1+2.
Box2 weergeeft overal ''NIET TOEGANKELIJK''
Wat blijkt nou, UPC heeft direct de PACE ook opgezegd :'(
Activatie duurt 24 uur, na meer dan 17 uur nog geen beeld.
Ik denk zomaar dat het vanavond opnieuw bellen word. >:(

Helaas heeft de Webcare het momenteel erg druk, want ik weet zeker dat hun hem zo werkend hebben.
Nesta is er momenteel niet geloof ik, hij is degene die alles altijd in de gaten houd.

Iemand een oplossing hoe ik vanavond dan opnieuw tv kan kijken, zonder de mediabox?
Coax mag niet uit de box namelijk, en de PACE heeft geen RTF output.

Erg jammer die opzegging, ik ga er nog op achteruit ook.
Film1 is weg zei de man. (en deze hadden wij ook)
HD word 9 euro op de extra box. (hadden wij 4 euro)
 
Heb je je pa nog steeds niet kunnen overhalen om weg te gaan bij deze *&&^ toko?

Iemand een oplossing hoe ik vanavond dan opnieuw tv kan kijken, zonder de mediabox?
Gebruikmaken van het goede oude analoge tv-signaal? :)
 
sylvester(rr) zei:
Heb je je pa nog steeds niet kunnen overhalen om weg te gaan bij deze *&&^ toko?
Gebruikmaken van het goede oude analoge tv-signaal? :)
Nee helaas niet.
Maar ik ga weer bellen hoor!
Box 2 werkt.
Wat heeft UPC gedaan:
Box1: Film1&HD pakket verwijderd.
Box2 heeft nu alles.
lekker handig hun!
Er zijn een hoop problemen bij UPC, gemiddelde wachttijd is 15 min. >:(

Ik bel nu de opzegafdeling, die kunnen vast wel even kijken wat er aan de hand is. ;)
Die willen mij in de 15 min wachtrij gooien >:(
Er bestaat geen eens een gewone klantenservice, wat is dit?
Nu zit ik 8 minuten te wachten, wel heb je ooit.
tijd om mijn vader overtehalen!!!
 
Zo vandaag weer gebeld met UPC.
Film1 + HD zijn van box 2 weg. (box1)

Wat heeft UPC nu weer gedaan.
Ze hebben de HD DVR als box2 gezet en de Pace als box 1.

Ze hebben het omgedraaid, ook daar heb ik niet omgevraagd.

Helaas was er een storing bij UPC waardoor HD over 24 a 48 uur kan werken.
Film1 zou definitief niet meer komen op de ene box.

Hij kon over 2 dagen de boxen omwissel zei hij?
Ik heb gezegd is niet nodig, ik regel dat wel via de Webcare want anders gaat het weer fout!
 
davy16 zei:
Zo vandaag weer gebeld met UPC.
Film1 + HD zijn van box 2 weg. (box1)

Wat heeft UPC nu weer gedaan.
Ze hebben de HD DVR als box2 gezet en de Pace als box 1.

Ze hebben het omgedraaid, ook daar heb ik niet omgevraagd.

Helaas was er een storing bij UPC waardoor HD over 24 a 48 uur kan werken.
Film1 zou definitief niet meer komen op de ene box.

Hij kon over 2 dagen de boxen omwissel zei hij?
Ik heb gezegd is niet nodig, ik regel dat wel via de Webcare want anders gaat het weer fout!

Bekend verhaal. Heb hetzelfde meegemaakt toen ik een tweede box regelde voor mijn broer. De abonnementen waren dankzij een UPC-medewerker hier erg snel weer zoals het wezen moest, de factuur echter is echter 3 maanden niet correct geweest, dus dat staat je waarsch. ook nog te wachten. Sterkte ;)
 
Ach ja net is er weer een probleem geweest.
Voor mijn moeder nemen we elke dag (maandag tot vrijdag) om 18 uur een programma op van SBS6.
Echter gister de hele tijd ''NIET TOEGANKELIJK'' opgenomen.
En vandaag heeft de box 1 minuut opgenomen, en toen is die ermee gestopt?
Achter het programma staat een ! wat betekend die?

De factuur moet ik dan de komende 3 maanden heel goed in de gaten houden.
 
Toen ik dit topic las dacht ik van ja dit kan je overkomen maar je kan dan geen TV meer kijken hmmzzz hoe los ik dat dan op.

Ben aan het knutselen gegaan.Mijn UPC-versterker zat vlak bij het AOP en dat werkt gewoon prima.Deze heb ik er tussen uitgehaald.Kabel naar TV direct op AOP en aan het eind pas de versterker Media HD box aangesloten en Modem ook , werkt verder prima en had nog 2 uitgangen over (3 en 4) uitgang 4 direct naar slaapkamer voor analoog en werkt ook vervolgens uitgang 4 kabel aan en een extra AOP aangesloten.Radio-out naar mijn Denon en ook dat werkt en TV-out naar de analoge tuner in mijn Samsung LCD en nu ook daar perfect analoog.Zo kan je in iedergeval gewoon TV blijven kijken als je HD box het niet meer doet.
 
Hij werkt alleen wel weer :)
Alleen zijn de boxen nu omgedraaid zoals je kan lezen ;)
Lekker handig zijn ze inderdaad wel.
 
Terug
Bovenaan