D
Dave670
Hallo mensen,
Ik heb voor de 1000ste keer een probleem.
UPC heeft gistere Eredivisie Live opgezegd. (op verzoek van ons, telefonisch)
Eredivisie live was binnen 1 uur weg van box1+2.
Box2 weergeeft overal ''NIET TOEGANKELIJK''
Wat blijkt nou, UPC heeft direct de PACE ook opgezegd :'(
Activatie duurt 24 uur, na meer dan 17 uur nog geen beeld.
Ik denk zomaar dat het vanavond opnieuw bellen word.
Helaas heeft de Webcare het momenteel erg druk, want ik weet zeker dat hun hem zo werkend hebben.
Nesta is er momenteel niet geloof ik, hij is degene die alles altijd in de gaten houd.
Iemand een oplossing hoe ik vanavond dan opnieuw tv kan kijken, zonder de mediabox?
Coax mag niet uit de box namelijk, en de PACE heeft geen RTF output.
Erg jammer die opzegging, ik ga er nog op achteruit ook.
Film1 is weg zei de man. (en deze hadden wij ook)
HD word 9 euro op de extra box. (hadden wij 4 euro)
Ik heb voor de 1000ste keer een probleem.
UPC heeft gistere Eredivisie Live opgezegd. (op verzoek van ons, telefonisch)
Eredivisie live was binnen 1 uur weg van box1+2.
Box2 weergeeft overal ''NIET TOEGANKELIJK''
Wat blijkt nou, UPC heeft direct de PACE ook opgezegd :'(
Activatie duurt 24 uur, na meer dan 17 uur nog geen beeld.
Ik denk zomaar dat het vanavond opnieuw bellen word.

Helaas heeft de Webcare het momenteel erg druk, want ik weet zeker dat hun hem zo werkend hebben.
Nesta is er momenteel niet geloof ik, hij is degene die alles altijd in de gaten houd.
Iemand een oplossing hoe ik vanavond dan opnieuw tv kan kijken, zonder de mediabox?
Coax mag niet uit de box namelijk, en de PACE heeft geen RTF output.
Erg jammer die opzegging, ik ga er nog op achteruit ook.
Film1 is weg zei de man. (en deze hadden wij ook)
HD word 9 euro op de extra box. (hadden wij 4 euro)

