• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie Live niet aangevraagt, maar wel op factuur.

Berichten
2.137
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
heb ook 2 boxen zag ik dat ik live voetbal op 1 box had zonder een abonnement te hebben genomen .

nu kreeg ik vandaag rekening en staat live voetbal abonnement op . hebben ze zonder mijn toestemming aangesloten .

nu wilde ik bellen 12 minuten aan de foon word ineens de verbinding verbroken ga terug bellen weer heleboel bla bla zegggen ze wachttijd minimaal 10minuten probeer later weer totaal wel 15 minuten verspeeld aan telefoon kosten nu weet ik waar upc zulke grote winste maakt zo worden elke dag duizende klanten bedonderd
 
reflex_1967 zei:
nu weet ik waar upc zulke grote winste maakt  zo worden elke dag duizende klanten bedonderd

Je klacht heb je gelijk in, dat je de pest in hebt dat het telefonisch niet lukt om contact te krijgen kan ik begrijpen, maar ik wordt zo moe van die onzinnige opmerkingen van iedereen dat UPC (of welk ander bedrijf dan ook) er zo aan verdient.

Een bedrijf betaalt zelf ook voor het gebruik van een 0900-nummer en pas bij bedragen per minuut tussen de 0,50 en 1 euro behalen ze een omslagpunt waarbij er iets omgezet wordt (nog niet verdiend, dan moet je eerst alle kosten die gemaakt worden voor de serviceafdeling erachter ook nog even verekenen).

Voorbeeld:

Tarief beller 0,10 per minuut
Opbrengst nummerhouder - 0,08 per minuut (let vooral op de - die ervoor staat)

In jouw theorie ( en die van velen anderen!!!) verdient een bedrijf dat een servicenummer tegen € 0,10 per minuut dus heeft dus woekerwinsten aan duizenden telefoontjes waarbij zij bijna hetzelfde als het klanttarief bij moeten leggen. Dan nog de kantoorruimte, de hardware, de personeelskosten, de nog -tig andere kostenposten, jaaaaaa, gouden business..not!

Nogmaals, klachten moeten opgelost worden en slechte behandeling kan en mag niet door de beugel, de klanten moeten serieus genomen worden, maar dat onzinverhaal over zakkenvullerij via servicenummers moet daarin niet als argument gebruikt worden. Daarmee sla je de plank zo volkomen mis.
 
elke maand wel probleem met upc zoals storingen rekeningen die niet klopen enz.... als ik me factuur krijg zit er gemiddeld 3 euro aan upc belkosten per maand bij denk dat er duizende mensen dit hebben upc verdiend er geld mee
 
Mijn eerste factuur met Eredivisie Live is helemaal correct. Sport1/ Film1 was keurig opgezegd, en daarvoor in de plaats is het combipakket Sport1/Film1/ Eredivisie Live gefactureerd, inclusief de 3 euro korting voor de eerste 3 maanden Eredivisie. Helemaal in orde
 
En je had niet toevallig voorheen een abo op het voetbal van Tele2 van 6 euro per maand? Wanneer dat het geval is dan is dat abonnement namelijk automatisch overgezet naar die van Eredivisie Live. Tenminste, zo had ik dat een tijdje terug op dit forum ergens gelezen als ik me niet vergis...
 
Nee, ik had voorheen het Sport1/ Film1 abonnement, waar toen begin van dit jaar Tele2 voetbal gratis werd bijgevoegd. Dus geen apart Tele2 voetbal abonnement.
 
reflex_1967 zei:
elke maand wel probleem met upc zoals storingen rekeningen die niet klopen enz.... als ik me factuur krijg zit er gemiddeld 3 euro aan upc belkosten per maand bij denk dat er duizende mensen dit hebben upc verdiend er geld mee

Je brengt de indruk dat UPC opzettelijk fouten maakt in facturen en storingen veroorzaakt om zo geld te kunnen verdienen met het nummer van de helpdesk. Dat is toch wel een flinke beschuldiging. Helpdesken zijn een kostenpost en zorgen niet voor een hogere winstmarge. Hoe minder klanten deze nodig heeft hoe minder medewerkers er nodig zijn des te minder geld dit kost. UPC zou dus gebaat moeten zijn bij zo min mogelijk servicegesprekken en/of storingen. De opbrengst van een 0900-nummer kunnen enigszins de kosten terughalen maar een groot deel moet toch van de winst afgeschreven worden. Het lijkt me daarom zeer onwaarschijnlijk dat men dit met opzet doet..

Het is wel merkwaardig dat er plotseling een Eredivisie abonnement op je kaart is toegevoegd. Zulke zaken worden niet zomaar gedaan. Misschien per ongeluk besteld via de box? Hoe dan ook, ik zal even contact opnemen. De medewerkers kunnen ook zien wanneer het is afgesloten en of dit telefonisch of op een andere manier is gebeurd.
 
Arthur29 zei:
Nee, ik had voorheen het Sport1/ Film1 abonnement, waar toen begin van dit jaar Tele2 voetbal gratis werd bijgevoegd. Dus geen apart Tele2 voetbal abonnement.

Oh die vraag was niet op jou gericht..haha....die was voor de TS :)
 
@reflex_1967: Stuur mij even een pb-tje met je klantgegevens, dan zorg ik ervoor dat dit wordt rechtgezet.
 
Terug
Bovenaan