- Berichten
- 5.048
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb mijzelf 6 maanden 'eredivie live' kado gegeven, nav een mailtje van onze kabelboer hierover. Kosten 6 * 9.95, dat is in ieder geval minder dan 6 * 14.95 bij onze kabelboer. Voor zover ik het begrijp moet ik zelf tegen die tijd (zeg maar april) opzeggen, anders loopt het abbo gewoon door. Zitten er nog meer addertjes onder het (evt kunst)gras?
Gert.
Gert.
Mocht dat wel zo zijn dan maakt onze kabelboer er een nog grotere zooi van dan het al is.
Zie
In een paar muisklikken maak je de Eredivisie Live Kadocard tot een heel persoonlijk cadeau.</citaat> Heel persoonlijk wordt het als je vanwege je kabelboer nog eens 5 euries p/m mag bijbetalen...