Op kanaal 220 ontvang ik Eredivisie Live in HD.
Althans, het HD logo staat in beeld en er gaat een rood lampje branden op mijn mediabox.
Alleen zie ik en mijn huisgenoten geen verschil tussen de HD- en SD uitzending op kanaal 121.
Ook heb ik geen HD abonnement, is kanaal 220 voor mij dus fake, ondanks het rode lampje wat aangaat?
TV is aangesloten via HDMI, dat wel.
Althans, het HD logo staat in beeld en er gaat een rood lampje branden op mijn mediabox.
Alleen zie ik en mijn huisgenoten geen verschil tussen de HD- en SD uitzending op kanaal 121.
Ook heb ik geen HD abonnement, is kanaal 220 voor mij dus fake, ondanks het rode lampje wat aangaat?
TV is aangesloten via HDMI, dat wel.

