• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie Live HD.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo jongens,

Ik zag op het forum van Ziggo mensen praten over een HD zender van Eredivisie Live.
Bij klanten in het @home gebied is deze zender gezien in de lijst.

Voor iedereen die een abonnement heeft op Eredivisie Live lijkt er goed nieuws te zijn. Eredivisie Live schijnt namelijk een HD kanaal te beginnen.

In het voormalige @home gebied is een kanaal met de naam Eredivisie Live HD tevoorschijn gekomen. Meer nieuws is mij niet bekend, maar dit zal ongetwijfeld voor veel mensen een welkome aanvulling op het pakket zijn.

Voor degene die er iets mee kunnen, de zender is te vinden op frequentie 428 MHz, LCN 425.
Bron: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?s=ad14b1404d9132275f3bdf6f211e7a7a&p=286446#post286446

Zal het dan toch zo zijn? ;D
 
Ik hoop het. Kwaliteit van EDL was/ is echt matig. Heb laatst enquête ingevuld voor de zender en daar duidelijk aangegeven dat er echt een HD zender bij moet :)
 
ik zeg, 4 normale kanalen + 1 HD kanaal?

en daarna 4 HD kanalen.

Mag ook wel volgens mij voor die 12,50 bij UPC nu. ;)
 
Dam, die prijs is omhoog gegaan toch. Zie het nu pas. Had sport1 en eredivisielive voor 15 euro. Nu is het 17,50. Kan me niet herinneren daar iets van gezien te hebben...
 
Klopt UPC heeft nooit iets gestuurd, ze hebben het gewoon aangepast
 
Op mn laatste factuur staat nog film1/edl exc BTW: 12,56
Komt uit op 15 euro inc BTW denk ik toch?

Is die nieuwe prijs alleen voor nieuwe klanten?
 
Het zou echt super zijn, en het zou wel eens tijd worden ook. Had toevallig vrijdag nog een mailtje gestuurd aan Eredivsie Live mbt een HD kanaal. Benieuwd wat voor antwoord ik zal krijgen, if ever...

@Loverman: die nieuwe prijs is inderdaad alleen voor niewe klanten. Voor bestaande klanten veranderd er vooralsnog niets.

Edit: verzoekje aan Devil-Strike.net: misschien dat jij in de komende tijd eens af en toe kunt scannen of er op het UPC netwerk misschien ook een teken van leven te bekkennen is van een EL HD test kanaal :)
 
vroege 1 april grap denk ik
de eredivisie ligt op ze gat dan denk ik niet dat ze met een hd kanaal gaan beginnen
met foto's is veel uit te halen photo shoppen
en wat jarco kriek al zegt op het satteliet forum met bepaalde decoders zijn leuke dingen mee te doen zoals een kanaal een andere naam geven ik kan op mijn humax en nokia mediamaster ook de naam veranderen in eredivisie live hd en dan foto van maken en zeggen eredivie live hd is op komst
misschien is met bepaalde ziggo kastjes ook wel te doen om programma namen te veranderen
dus eerst zien dan geloven maar het zou wel mooi zijn als het wel zo was al denk ik het niet :laugh:
 
Arthur29 zei:
Het zou echt super zijn, en het zou wel eens tijd worden ook. Had toevallig vrijdag nog een mailtje gestuurd aan Eredivsie Live mbt een HD kanaal. Benieuwd wat voor antwoord ik zal krijgen, if ever...

@Loverman: die nieuwe prijs is inderdaad alleen voor niewe klanten. Voor bestaande klanten veranderd er vooralsnog niets.

Edit: verzoekje aan Devil-Strike.net: misschien dat jij in de komende tijd eens af en toe kunt scannen of er op het UPC netwerk misschien ook een teken van leven te bekkennen is van een EL HD test kanaal :)

Ik ga ff kijken voor je.

Ze zijn wel bezig met zenders, maar staat jammer genoeg niets bij, 3 ervan heten TS 27 Test1/2/3, 3 test en 1 Digitaal 7.
 
Terug
Bovenaan