M
MrHello
Enkele weken geleden is de Eredivisie Tender verstuurd naar diverse media bedrijven. Er schijnt ook iets vermeld te worden over de beeldkwaliteit en de manier van uitzenden en registratie. De Eredivisie NV houdt Engeland als voorbeeld.
Nu worden de meeste wedstrijden al volledig in HD opgenomen, alleen Versatel/Tele2 zendt alles nog uitsluitend in SD uit. Weet iemand misschien of de Eredivisie NV iets over HD noemt?
Zou een goede stap zijn voor de ontwikkeling van HD
Nu worden de meeste wedstrijden al volledig in HD opgenomen, alleen Versatel/Tele2 zendt alles nog uitsluitend in SD uit. Weet iemand misschien of de Eredivisie NV iets over HD noemt?
Zou een goede stap zijn voor de ontwikkeling van HD