• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivise Live Zomer 2010

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beterams
  • Startdatum Startdatum
B

Beterams

Hoi, weet iemand toevallig wat je in plaats van Eredivise Live gratis kunt kijken deze zomer, net zoals vorig jaar? Anders is opzeggen een optie.
 
Ik vind dat ze Film1 wel eens gratis erbij mogen geven bij Eredevisie Live tijdens de zomer maanden.
 
Ik ga zowel Eredivisie als Sport 1 opzeggen. In het najaar bestel ik het wel weer. 8)
 
Ik heb beide ook opgezegd.
Zie het van het najaar weer wel.
 
Tom1950 zei:
Ik vind dat ze Film1 wel eens gratis erbij mogen geven bij Eredevisie Live tijdens de zomer maanden.

Grapjas, film1 hoort niet eens bij EL dus dit zal never nooit gebeuren, lekker gaan klagen bij EL.
 
Terug
Bovenaan