D
dennisdek
heeft er iemand al een reactie gekregen van UPC dat je eredivisie live geactiveerd is?
De actie houdt in dat je twee maanden gratis eredivisie live kan kijken en daarna automatisch in een betaalde dienst overgaat.
Nu heb ik mij voor de kerst 2009 al aangemeld en dat ik dan na de winterstop eredivisie live zou kijken. Ik zou van UPC een bericht / brief moeten krijgen dat EL geactiveerd zou worden.
Maar tot op heden niks gehoord en dit weekend begint toch echt de tweede competitie helft

De actie houdt in dat je twee maanden gratis eredivisie live kan kijken en daarna automatisch in een betaalde dienst overgaat.
Nu heb ik mij voor de kerst 2009 al aangemeld en dat ik dan na de winterstop eredivisie live zou kijken. Ik zou van UPC een bericht / brief moeten krijgen dat EL geactiveerd zou worden.
Maar tot op heden niks gehoord en dit weekend begint toch echt de tweede competitie helft

